آرشیو چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۰
ورزش
۱۸

منصور برزگر: از کشتی می روم، دیگر حوصله حاشیه ها را ندارم

بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی. خیلی ها انتظار داشتند تا پس از این اتفاق اعضای مستعفی شورای فنی هم دوباره به کارشان ادامه بدهند، اما منصور برزگر که یکی از اعضاست چنین تصمیمی ندارد. او با بیان این که دیگر حال و حوصله کار کردن در کشتی را ندارد، می گوید: «دیگر حال و حوصله فعالیت در کشتی را ندارم چرا که بحث ها و حواشی زیاد شده و کار کردن سخت شده است.»

یعنی این تصمیمی که گرفته اید جدی است؟

جدی جدی. من مدت ها بود که استعفا داده بودم، اما آقا رسول اجازه نمی داد. گفتم دیگر حال و حوصله حاشیه ها را ندارم. از حرف هایی که می زنند خسته شده ام و بروم بهتر است.

اما خیلی ها روی کمک شما حساب کرده اند.

باید بنشینم با خادم حرف بزنم. ما که دیگر پیر شدیم و رفت. حاشیه ها زیاد است و من دیگر کشش ندارم. درست است که باید به کشتی کمک کنم و این وظیفه من و همه پیشکسوت هاست، اما باید قبول کرد که کار کردن سخت شده است.

بازگشت رسول خادم را چطور می بینید؟

قبلا هم گفته بودم که در شرایط فعلی غیر از او کسی نمی تواند بالای سر کشتی باشد. او مهره خوب و تاثیر گذاری است و امیدوارم بتواند کارها را جمع و جور کند. بنده این بازگشت را به فال نیک می گیرم و امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به نفع کشتی باشد. آبروی کشتی باید حفظ شود چون کشتی همیشه در مسابقات مهم آبروداری کرده است.