آرشیو پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۳۱۲۲
ورزش
۱۴

استقلال مساوی کرد و دوم شد

استقلال نتوانست به ششمین برد پیاپی خود در لیگ برتر دست پیدا کند. استقلال دیروز میهمان گسترش فولاد تبریز بود که نتیجه این بازی یک-یک شد. در این بازی استقلال در نیمه اول با گل علی قربانی پیش افتاد.

گسترش در نیمه دوم نمایش خوبی ارائه کرد و با گل رضا خالقی فر کار را به تساوی کشاند. در تاریخ لیگ برتر هرگز گسترش موفق به شکست استقلال نشده است. استقلال با این تساوی

48 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد، البته با یک بازی بیشتر نسبت به ذوب آهن. گسترش هم با تساوی دیروز با 35 امتیاز در همان رده نهم جدول باقی ماند. استقلال هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان می رود. در ادامه دیدارهای هفته بیست وهشتم لیگ برتر، فردا یک بازی انجام می شود که ذوب آهن در اهواز میزبان فولاد خوزستان است و می تواند با برد دوباره به رده دوم برگردد. پنج بازی هم جمعه برگزار خواهد شد. تیم هایی که در منطقه خطر سقوط قرار دارند جمعه به میدان می روند. نفت تهران، استقلال خوزستان، سپیدرود رشت، پدیده، سپاهان و تراکتورسازی برای بقا تلاش می کنند. تراکتورسازی البته چندان نگران نیست، این تیم فردا میهمان سپیدرود رشت است. این بازی برای سپیدرود حیاتی است. در انتهای جدول پس از سیاه جامگان سقوط کرده، نفت تهران با 24 امتیاز نامزد اصلی سقوط است. نفت تهران 24 امتیازی است. استقلال خوزستان، سپیدرود و پدیده هم هر سه 26 امتیاز دارند. مهم ترین بازی جمعه فردا بین نفت تهران و پدیده در تهران برگزار می شود. این دوئل مرگ و زندگی نقش زیادی در معادلات سقوط دارد. استقلال خوزستان هم میهمان پیکان است. سپاهان هم با 28 امتیاز چندان از ماندن آسوده خاطر نیست و فردا باید تلاش کند صنعت نفت آبادان را ببرد. در دیگر بازی جمعه هم سایپا که برای نایب قهرمانی می جنگد میهمان سیاه جامگان سقوط کرده است.