آرشیو پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۱
جامعه
۱۷

حق با شماست

پیامک های مزاحم

صادقی از اردبیل: وزارت ارتباطات قول حذف پیامک های تبلیغاتی مزاحم را داده بود، ولی هیچ برخوردی با شرکت هایی که این تبلیغات را ارسال می کنند صورت نگرفت.

دردسرهای پل کم عرض

طیبی از تهران: جوی آب در خیابان یخچال تهران بسیار بزرگ است و با توجه به کم عرض بودن این خیابان تردد خودروها سخت است، از شهرداری محترم درخواست رسیدگی دارم.

جوابیه

در پی درج پیامی در 21 اسفند 1396 با عنوان «تردد دشوار در مترو بدون پله برقی» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اموربین الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: ایستگاه متروی 15خرداد از ابتدای بهره برداری فاقد پله برقی و آسانسور بوده که با توجه به اجرای طرح زیرگذر چهارراه گلوبندک این مورد مرتفع خواهد شد. درخصوص ایستگاه سعدی نیز باید گفت جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران محترم، در حال حاضر تعداد 6 دستگاه پله برقی و 4 دستگاه آسانسور از سکوها به سطح خیابان در این ایستگاه در حال بهره برداری است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 3 اسفند 1396 با عنوان «آشفته بازار مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اموربین الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی، موضوع مطرح شده از سوی ایشان مربوط به خرابی قطار 116 اعزام ساعت 7و16 دقیقه مورخ 02/12/96 از مبدا ایستگاه شهرری به مقصد تجریش و توقف 32 دقیقه ای قطار مورد نظر در ایستگاه متروی میدان محمدیه است که منجر به اختلال در طول مسیر خط یک مترو شد؛ به همین دلیل پرسنل ایستگاه دروازه دولت به مسافران اطلاع داده تا در صورت صلاحدید نسبت به دریافت بلیت جبرانی اقدام نمایند. این درحالی است که امدادرسانی به قطار معیوب با توجه به نوع خرابی و درگیر شدن تمامی ترمزهای قطار در حداقل زمان ممکن صورت پذیرفت.