آرشیو یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۸۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* حال که خیانت های شیطان بزرگ بر همه عالمیان نمایان شده است امیدوارم مسئولان نظام در جهت رهنمودهای دلسوزانه رهبرحکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حرکت کنند تا هم خود به مسئولیت خویش عمل کرده باشند و هم آسیب کمتری به مردم فهیم و همیشه در صحنه وارد شود و قطعا رضایت و خشنودی خداوند نیز در این است.

علیمردانی

* مسئولین دنباله رو غرب خطرشان از تحریم ها بیشتر است هر وقت نیروهای متعهد و متخصص روی کارآمده اند کشور جلو افتاده و بر عکس با مسئولان غرب زده و بی اعتقاد به توانمندی های داخل کشور گرفتاری پشت گرفتاری به وجود آمده است.

12830918

* دولتمردان ناتوانی خودشان در تنظیم غیردستوری بازار ارز را به گردن امارات و عربستان انداختند. شجاعت داشته باشند و اشتباه مدیریتی خودشان را بپذیرند، هیچ چیز بهتر از صداقت نیست.

71300919

* نرخ دلار چراغ خاموش از نرخ مصوب 3700 تومان، پانصد تومان افزایش و به 4200 تومان رسید! آیا این دلیل کافی بر ای تدبیر دولتمردان نیست؟!

نیک بین

* اگر اقتصاد کشور با یک دستور و بخشنامه قابل اصلاح بود تا حال شده بود. اگر دولت و دولتی ها دلال شوند و دلالی کنند طبیعی است که اوضاع اقتصاد وخیم خواهد شد.

99840935

* بسیاری از مردم متوجه این موضوع شده اند که نوسان بوجود آمده در بازار ارز منشا دیگری غیر از دولت و نیات و عملکرد آن نمی تواند داشته باشد.

مشایخی

* افزایش یارانه نیازمندان که قول آن را دولت داده و پرداخت یارانه فعلی برای دولتمردان مصیبت است ولی افزایش حدود 40 درصدی نرخ دلار مشکلی نیست؟!

95540901

* این وضعیت بلبشو و آشفتگی بازار ارز اگر در بسیاری کشورهای دیگر رخ داده بود مسببان آن به زندان های طویل المدت گرفتار می شدند ولی اینجا مقصرین چنین حوادث بزرگ در امنیت کامل به سر می برند و تنها ملت متضرر می شود و چوب این خیانت ها را می خورد!

96540937 و 28460935

* باید عرض کنم مجلس در التهابات ارزی بی تقصیر نیست. نمونه آن همراهی بی قید و شرط با دولتی ها در استیضاح سه وزیر قبل از پایان سال بود که علی رغم طرح استیضاح، ناگاه پا پس کشیدند و تسلیم قول و قرارهای وزرا شدند! لذا با احضار رئیس بانک مرکزی به صحن مجلس نیز هیچ اتفاقی نمی افتد.

95900914

* رئیس اتحادیه توزیع پلاستیک در اسفند سال قبل گفت، نیمی از صنعت پلاستیک کشور تعطیل است. علت آن هم خام فروشی در صادرات و همچنین کم فروشی و گرانفروشی مواد اولیه به تولیدکنندگان داخلی توسط پتروشیمی هاست. این شیوه بدون شک گام برداشتن در جهت مورد نیاز دشمنان است.

81220911

*در عدم سلامت فکری و عقلی بعضی از اصلاح طلبان نباید شک کرد چرا که تا این حد هم معتقد به داشتن تجهیزات دفاعی برای کشور در مقابل دشمنان نیستند و مرتب نسخه تسلیم و ذلت پذیری می پیچند.

37090936

* دولت با حاشیه سازی و بازی های سیاسی 5 سال است که وعده مسکن اجتماعی و چرخش اقتصادی همزمان با چرخش سانتریفیوژ ها را می دهد ولی در عمل نه چرخ اقتصادی مردم می چرخد و نه چرخ سانتریفیوژ ها و نه از مسکن اجتماعی خبری شد! گویا یک برجامی هم بین مسئولان دولتی به امضا رسیده که همان رفتاری که شیطان بزرگ با آنها می کند آقایان با ملت بکنند!

86120912

* برجام به تعبیر دولتمردان قرار بود آفتاب تابان و حلال مشکلات مردم باشد ولی شب ظلمانی بود که عواقب آن بیشتر دامان خود مسئولان بی تدبیر را خواهد گرفت. با همه اینها لطف خداوند همیشه شامل حال ملت قدردان نعمت ولایت و جوانان برومند انقلابی خواهد بود، زیرا به لطف حضرت حق و با تلاش جهادی و بی وقفه این نیروهای توانمند مومن کشور بن بست ندارد.

79560935

* انتخاب آقای نجفی به عنوان شهردار تهران با توجه به اینکه سابقه چندین استعفا به دلیل بیماری داشته از همان اول معلوم بود که کار اشتباهی است. دود این قبیله گرایی ها به چشم مردم می رود.

79870912

* توجه ویژه به بخش تحقیقات در هر واحد تولیدی گام بزرگی برای حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی می باشد. رسانه ملی می تواند این موضوع را به یک مطالبه عمومی تبدیل کند.

79770912

* مگر در کشور قحط الرجال است که دولت افراد دوتابعیتی را به کارگیری کرده و این طور باعث توقف کارها شده است؟ تا روحیه جهادی در دولتمردان بوجود نیاید و حاکم نشود کشور پیشرفت نخواهد کرد.

99840935

* دولت یازدهم و دوازدهم تا این زمان هیچ برنامه ریزی در مورد افزایش تولید ملی و کیفیت آن نداشته است از کیهان تقاضا دارم به این موضوع بپردازد.

11490912

* هر کس کوره سوادی داشته باشد می داند که در تمام اپلیکیشن ها و سایت های اینترنتی قابلیت رصد برای دولت متصور است و این همه جنجال علیه پیام رسان های داخلی، هوچی گری سیاسی است که برای ادامه حیات اصلاح طلبان غوغازیست ضرورت دارد.

گروسی

* چرا مجلس به واردکنندگان محصولات تراریخته چراغ سبز نشان داده است و به جای فراهم آوردن کشت محصولات ارگانیک برای همه کشاورزان درصدد سرازیر کردن پول هایی کلان به جیب واردکنندگان و دلالان این محصولات مشکل ساز و دشمن سلامتی است.

3061013

* بنده اگر جای آقای رئیس جمهور بودم حمایت از کالای ایرانی را ابتدا از مجموعه دولت شروع می کردم و اجازه نمی دادم از بالا تا پایین دستگاه های دولتی کالای غیرایرانی دارای مشابه داخلی خریداری و مصرف شود.

65710914

* خانم مولاوردی دستیار رئیس جمهور در حقوق شهروندی، در بیان علل طلاق در خانواده های ایرانی هیچ اشاره ای به فقر و بیکاری نکرده است. قدیمی ها چه خوب می گفتند سیر از گرسنه خبر ندارد.

89160911

* چرا برخی از مسئولان هسته ای تصور می کنند هنوز هم پیشرفت هسته ای داریم؟ با چند ده سانتریفیوژ مدل منسوخ شده آن هم با خروجی محدود، چگونه می توانیم اسمی از پیشرفت هسته ای بیاوریم؟!

79560935

* امید است جان برکفان سپاه و ارتش از فشار لابی های غربگرای درون نظام منفعل نشوند و پاسخ کوبنده ای به رژیم ددمنش وکودک کش صهیونیستی بدهند.

طباطبایی از قم

* بالا بردن مرغوبیت و کیفیت کالاهای تولید داخل به عوامل زیادی وابسته است که یکی از این عوامل دقت و جلوگیری از تضییع حقوق کارگران می باشد.

46630938

پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 13

در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 14 فروردین ماه با عنوان «پل مکانیزه عابر پیاده را جایگزین کنید» ضمن تشکر از شهروند گرامی جهت اعلام مشکلات شهری به اطلاع می رساند:

با توجه به بررسی های به عمل آمده قابلیت نصب پل مکانیزه به علت تاسیسات شهری در محل مذکور، وجود ندارد. شایان ذکر است، طرح احداث زیرگذر در برنامه بلندمدت مترو پیش بینی شده است.»

پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 19

ضمن تشکر از درج مشکلات شهروندان محترم در پاسخ به مطلب مندرج در آن نشریه وزین مورخ 97/01/18 (ستون ارتباطات مردمی) با موضوع نشت آب به اطراف آپارتمان در دولتخواه به آگاهی می رساند: مشکل ایجاد شده به علت عدم اجرای تصفیه خانه شهر آفتاب توسط شرکت فاضلاب می باشد که همین امر باعث عدم نصب فاضلاب خانگی شهروندان به شبکه اصلی گردیده است، شایان ذکر است شهرداری بنابر مساعدت و همکاری تدابیر لازم را اتخاذ و در دستور کار فوری و ویژه جهت رفع مشکل موجود نموده است.»