آرشیو یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۲
سیاسی
۲

آیت الله امامی کاشانی:آمریکا،عربستان و صهیونیست ها می خواهند جهان اسلام را از باورها خالی کنند

خطیب نماز جمعه گفت: با قدرت آمریکا از یک طرف و سیاست صهیونیست ها و همچنین پول و قدرت ایدئولوژی که در عربستان وجود دارد، می خواهند جهان اسلام را از اعتقادات غنی خالی کنند.

به گزارش مهر، آیت ا... محمد امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: امروز مثلث شوم آمریکا، آل سعود و تل آویو، دشمنی های بسیاری را علیه جهانیان به کار گرفته است. حرکتی که این مثلث شوم و جنایاتی که در سوریه، لبنان، عراق، یمن، آفریقا و دیگر نقاط دنیا انجام می دهد، بر کسی پوشیده نیست. آنها مدارسی را برای تربیت تروریسم تشکیل داده و آنها را آموزش و با تبلیغات، تروریسم را به دیگران نسبت می دهند. وی تصریح کرد: با قدرت آمریکا از یک طرف و سیاست صهیونیست ها و همچنین پول و قدرت ایدئولوژی که در عربستان وجود دارد، می خواهند جهان اسلام را از اعتقادات و باورهای درست و غنی خالی کنند؛ وظیفه ماست که در برابر این مثلث شوم، وحدت کلمه را حفظ کنیم و بدانیم تمام تلاش مستکبران برای محو قرآن و پیامبر اسلام (ص) است. خطیب نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اشاره کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی و مساله ارزی و پولی که امروز در کشور وجود دارد، مساله ای است که بر دوش همه ماست. همه سران قوا باید تلاش کنند این مسائل به بهترین شکل حل و فصل شود.

روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی

همچنین امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: سران آل سعود فکر می کنند می توانند با ایران مقابله کنند و به همین دلیل کشورشان را به زرادخانه ای تبدیل کردند، اما اقدامات آنها، نتیجه ای برایشان ندارد. فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به یاوه گویی های برخی سران کشورها گفت: ارتش و سپاه یک ارتش الهی هستند و به شما توصیه می کنیم این حماقت را نکنید و آزموده را دوباره امتحان نکنید، زیرا گذشت زمانی که ما را تهدید می کردید. امیر حیدری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به جایی رسیده که روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در تقویم خود قرار داده است.