آرشیو یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۲
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰
به زودی

تئاتر برای حمایت از کالای ایرانی

فراخوان اجرای تئاتر در تماشاخانه سرو، مضمون و اهدافی را دنبال می کند که اقدام متفاوتی از سوی یک تماشاخانه به نظر می رسد. تماشاخانه سرو زیرمجموعه گروه هنرهای نمایشی روایت فتح است که در دی ماه 96 بازگشایی شده و برای تهیه و تنظیم تقویم کاری سال جاری دست به انتشار فراخوان زده است.

گروه هنرهای نمایشی روایت فتح جهت اجرای آثار نمایشی در تماشاخانه سرو فراخوان منتشر کرده و به گفته مهر، براساس این فراخوان قرار است تماشاخانه سرو در سال 97 که از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامیده شد، آثاری را به نمایش بگذارد که به چند موضوع خاص از جمله حمایت از کالای ایرانی می پردازد.

این فراخوان در راستای حمایت از هنرمندان خلاق و جوان که به تولید آثار ارزشی می پردازند، منتشر شده و در آن موضوعاتی درباره حمایت از کالای ایرانی، انقلاب اسلامی ایران، دفاع مقدس، مقاومت و ارزش های والای اسلامی و انسانی مد نظر قرار گرفته است. به عبارتی هنرمندان علاقمند به شرکت در این فراخوان باید فیلم آثار نمایشی خود را در 3 نسخه با درج مشخصات اثر و عوامل تولیدکننده به نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمدقصیر، بخارست هشتم، پلاک 16، طبقه 4 ارسال کنند تا آثار نمایشی جهت اجرا در تماشاخانه سرو بررسی شوند و بعد از کارشناسی و تایید در تقویم اجرایی تماشاخانه سرو در سال 97 قرار بگیرند.