آرشیو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۸۴
ورزشی
۹

کناره گیری دو عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در اوج بی اطلاعی مدیران!

کمیته فنی فدراسیون فوتبال برخلاف عنوانی که یدک می کشد، نتوانسته انتظارات جامعه فوتبال را برآورده کند و اخیرا نقش منفعلی داشته است.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال این روزها در گیر و دار معرفی سرمربی تیم ملی امید است اما با وجود اخبار ضد و نقیض درباره اسامی منتشر شده، هنوز فدراسیون فوتبال گزینه نهایی را معرفی نکرده است.

در چنین شرایطی، برخی از اعضای کمیته فنی که سال هاست در این کمیته حضور دارند، حاضر به پاسخگویی نیستند و خودشان را درگیر سفرهای خارجی و حضور در تمرینات تیم های پایه کرده اند. مرتضی محصص و فریدون معینی، دو عضو اصلی کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در مدت زمان اخیر اکثر تصمیمات مهم این کمیته را اتخاذ کردند و کمتر از نظرات سایر اعضای این کمیته بهره بردند به طوری که مدتی است دو عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال از این کمیته کنار رفتند ولی کسی پیگیر وضعیت آن ها نشده است.

محمد خبیری با اعلام بی اطلاعی از تصمیمات این کمیته در طول یک سال گذشته اظهار کرد: مدت هاست که در کمیته فنی حضور ندارم و در جریان تصمیمات این کمیته هم نیستم. در شروع کارمان قرار بود آیین نامه و مقررات و شرح وظایف افراد مشخص شود و سپس کارها را شروع کنیم اما هیچ اتفاقی رخ نداد. برای من حکمی هم صادر نشد که بخواهم بر اساس آن استعفای رسمی بدهم. محمود یاوری نیز درباره دلایل کناره گیری خود از کمیته فنی فدراسیون فوتبال به خبرگزاری ایسنا گفت: مدت هاست که در کمیته فنی حضور ندارم. من نمی توانستم به جلسات بروم. هوای تهران مساعد نیست و هر مرتبه که می روم، به مشکل برمی خورم. او درباره واکنش فدراسیون فوتبال به این موضوع گفت: فقط یک روز تماس گرفتم و خداحافظی کردم.در نبود این دو عضو اصلی کمیته فنی، محصص و معینی در کنار ساکت و شیعی قرار دارند و به نظر می رسد این دو مدیر که شناخت چندانی از مباحث فنی ندارند، سرمربیان تیم ملی را انتخاب می کنند.