آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۶۷۵۹
ایران زمین
۱۹
آب و هوا

ورود به اردیبهشت با بارش های بهاری

سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه سامانه بارشی فعال در کشور اواخر وقت امروز پنجشنبه (30 فروردین) خارج می شود، از ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور در پایان روز جمعه (31فروردین ماه) خبر داد. براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز(پنجشنبه) فعالیت سامانه بارشی در شرق و جنوب شرق کشورهمچنان ادامه دارد و باعث رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد در این مناطق خواهد شد. در نیمه شمالی کشور هم تا روز جمعه (31 فروردین ماه) شاهد افزایش دما بین 7 تا 12 درجه خواهیم بود. خلیج فارس و تنگه هرمز هم به سبب وزش باد شدید امروز(پنجشنبه) مواج پیش بینی می شود.

آسمان تهران نیز امروز صاف همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت در این روز 18 و 7 درجه است. همچنین تهران در روزجمعه (31 فروردین) نیمه ابری و در بعدازظهر ابری با احتمال بارش و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای هوا 22 و 9 درجه خواهد بود.

محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران

«علیرضا قدمی» رئیس پلیس راه مازندران نیز با اعلام محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته جاری در جاده های استان، افزود: تردد کامیون و کامیونت از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در جاده هراز ممنوع و تردد تریلی نیزهمچنان از این جاده ممنوع است. جاده کندوان هم روز جمعه یک طرفه می شود. رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه درصورت افزایش حجم تردد خودروها در جاده کیاسر محدودیت یک طرفه در دستور کار قرار می گیرد، تاکید کرد: روز جمعه محدودیتی برای تردد تریلی در جاده سوادکوه نداریم.