آرشیو شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۶۰
ورزشی
۲۳

اخبار

قهرمانی مقصودلو در شطرنج مسترز شارجه

در دور نهم و پایانی رقابت های شطرنج مسترز شارجه، پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج ایران به مصاف کریوروچکو از اوکراین رفت و پیش از پایان رقابتش و در پی تساوی دیدار التاج-وان در میز دو به عنوان قهرمانی رسید. مقصودلو که هفت دور ابتدایی این رقابت ها را با پیروزی پشت سر گذاشته بود با تساوی دور هشتم خود با 7/5 امتیاز همچنان صدرنشین جدول رقابت ها باقی ماند و در دور پایانی نیز قهرمانی اش پیش از پایان مسابقات مسجل شد. وزارت ورزش و جوانان پیام تبریکی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: «قهرمانی درخشان پرهام مقصودلو استاد بزرگ نوجوان شطرنج ایران در مسابقات معتبر بین المللی مسترز شارجه بار دیگر مصداقی بارز بر توانمندی، خودباوری و تلاش وقفه ناپذیر آینده سازان ایران اسلامی بود.»

دیدار تاج و کی روش در مرکز ملی فوتبال

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پنجشنبه با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در خصوص برنامه ریزی های تیم ملی و برگزاری اردوهای تدارکاتی در مرکز ملی فوتبال دیدار و گفت و گو کرد. تاج و کی روش اظهار امیدواری کردند که بتوانند تیم را در شرایطی مطلوب به مسابقات جام جهانی و دیدارهای پیش روی تیم ملی اعزام کنند.

گرشاسبی: نمی توانند رابطه من و برانکو را مخدوش کنند

حمیدرضا گرشاسبی گفت رابطه اش با برانکو ایوانکوویچ بهتر از آنی است که به خاطر شایعه سازی عده ای مخدوش شود و این مربی کروات است که باید در مورد سرنوشت محسن مسلمان تصمیم گیری کند.

محرمی در ترکیب تیم منتخب آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا با اتمام هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم منتخب هفته را انتخاب کرد که صادق محرمی، مدافع جوان و آینده دار پرسولیس تنها نماینده ایران در این تیم بود.

نمایندگان پارلمان اروپا خواستار تحریم جام جهانی!

60 نماینده پارلمان اروپا از 15 کشور مختلف اروپایی در پیامی سرگشاده از دولت های اروپایی خواستار تحریم مسابقات جام جهانی 2018 روسیه شدند. این 60 نماینده دلیل تحریم این مسابقات را مسیر استبدادی و مخالف ولادمیر پوتین، ریئس جمهور روسیه با غرب عنوان کردند.