آرشیو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۸
ورزش
۱۸

احتمال واگذاری تراکتورسازی به بخش خصوصی قوت گرفت

بعد از هشت سال، تیم تراکتورسازی دوباره به بخش خصوصی واگذار می شود. در ادامه گمانه زنی ها درباره واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی، صحبت های فرمانده سپاه عاشورا ثابت کرد این ماجرا کاملا جدی است. هنوز یکی دو روز بیشتر از تغییرات مدیریتی در تراکتورسازی نگذشته بود که گمانه زنی ها در خصوص واگذاری این باشگاه از بخش نظامی به بخش خصوصی، جدی تر از همیشه نقل محافل خبری شد.

موضوعی که با صحبت های اخیر فرمانده سپاه عاشورای تبریز وارد فاز جدی تری در راستای واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی شد. سردار عابدین خرم دیروز به خبرنگاران گفت: با صحبت هایی که با فرماندهی سپاه داشتیم به جد در حال پیگیری واگذاری باشگاه تراکتورسازی هستیم. هر بخش خصوصی که توان خوبی برای اداره باشگاه تراکتورسازی داشته باشد تیم را واگذار خواهیم کرد و در این راه مشکلی نداریم.

چند روز قبل محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد گفته بود همه امکانات شخصی خود را در اختیار تراکتورسازی قرار خواهد داد. به نظر می رسد او بهترین گزینه برای خرید تراکتورسازی است. البته ناصر شفق هم مدارکی دارد که ثابت می کند مالک اصلی تراکتورسازی است. باید دید انتهای فصل وضعیت تیم به چه صورتی خواهد بود.