آرشیو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۸
ورزش
۱۸

پورعلی گنجی: مصدومیتم قضا و قدر الهی بود

کاملا آماده هستم

مرتضی پورعلی گنجی مدتی مصدوم بود ولی دوباره به میادین بازگشته است. او درباره آخرین وضعیت خود توضیح می دهد: «در دوران مصدومیتم از این اتفاق بسیار ناراحت بودم که نتوانستم تیم را در این شرایط همراهی کنم و این اتفاق قبل از مهم ترین دیدار فصل ما یعنی مقابل الدحیل افتاد و متاسفانه نتوانستم تیم را در بازی ای که شبیه فینال لیگ ستارگان بود همراهی کنم و این اتفاق بدون شک برای من امری بسیار بد است چون در فصل گذشته در تمام بازی ها حضور داشتم، اما در این فصل برخی از بازی های مهم را از دست دادم.

نمی توانم چیزی جز این بگویم که این شانس من و قضا و قدر الهی بود که باید آن را قبول می کردم. هیچ کس دوست ندارد مصدوم شود، اما این اتفاق برای من افتاد. خداراشکر در شرایط کنونی همه چیز خوب است و کاملا آماده هستم و امیدوارم به بهترین شکل ممکن در دو جام قطرکاپ و جام امیر قطر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا کمک کنم.»

السد در نیمه نهایی جام قطر باید به مصاف الریانی برود که در گروه استقلال بود و حذف شد. مرتضی در باره این مسابقه می گوید: «بدون شک بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. با چشم پوشی به شرایطی که الریان دارد این تیم بزرگی است و می تواند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و ما بازی های خوبی از این تیم در لیگ قطر شاهد بودیم. امیدوارم بتوانیم در این بازی پیروز شویم تا در ادامه رقابت ها حضور داشته باشیم.»