آرشیو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۸
سینما
۱۱

«هایلایت» برای اکران کوتاه تر شد

تهیه کننده فیلم سینمایی «هایلایت» گفت: این فیلم سینمایی برای اکران عمومی کوتاه تر شده و ریتم مناسب تری پیدا کرده است.

ساسان سالور، تهیه کننده فیلم سینمایی «هایلایت» درگفت وگو با فارس، درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: برنامه ریزی اکران فیلم سینمایی «هایلایت» برای شش ماه اول امسال است و در فکر این هستیم که بهترین شرایط را برای اکران این فیلم فراهم کنیم.

او درباره بازخوردهای نمایش این فیلم در سی وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: با توجه به این که سوژه فیلم سینمایی «هایلایت» برگرفته از موضوعی اجتماعی بود، مخاطبان این فیلم در سی وششمین جشنواره جشنواره فیلم فجر از آن راضی بودند.

این تهیه کننده سینمای ایران درباره کوتاه شدن احتمالی فیلم سینمایی «هایلایت» بیان کرد: نسخه اکران عمومی این فیلم سینمایی، نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر کوتاه تر شده و ریتم بهتری پیدا کرده است.

سالور درباره اقبال فیلم سینمایی «هایلایت» در گیشه سینمای ایران گفت: پیش بینی این موضوع اخیرا بسیار سخت شده است. گیشه سینمای ایران چند وقتی است که خیلی قابل پیش بینی نیست. البته مسائل بسیاری درباره اکران مناسب یک فیلم سینمایی مطرح است که یکی از مهم ترین آنها تبلیغات گسترده برای فیلم است. ما نیز تمامی جوانب را در نظر گرفته ایم و در حال فراهم آوردن شرایط مناسب برای اکران فیلم سینمایی «هایلایت» هستیم.