آرشیو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۹
ورزش
۱۸

واکنش افشاریان به حاشیه های اخیر

بهروز رهبری فرد، مربی سابق استیل آذین فاش کرده در سال 86 که این تیم برای صعود به لیگ برتر می جنگید، داور و بازیکن می خریدند.

او به بازی نهایی شان مقابل سپاهان نوین اشاره کرد و گفت داور بازی را خریده بودند و قرار بود نتیجه به نفع شان شود ولی در نهایت حریف برد تا آنها از صعود بازبمانند.

داور هم بعد از بازی گفته بود اگر خودشان را در محوطه زمین می انداختند پنالتی می گرفت! حالا مشخص شده داور آن مسابقه خداداد افشاریان، پیشکسوت فعلی داوری بوده است. افشاریان در این باره می گوید: در 20 سالی که من داوری کرده ام، آن دیدار اولین بازی پلی آف نبود که من قضاوت می کردم. در این چند سال چندین بازی پلی آف را برای شیرین فراز، تراکتورسازی، استقلال اهواز، صنعت نفت آبادان، پگاه گیلان و... قضاوت کرده ام و همه آنها با سوت من به لیگ برتر آمده اند، اما یک نفر در کشور بیاید و بگوید افشاریان یا افشاریان نوعی، یک ریال نامتعارف، هدیه یا چیزی که در شان داوری نیست، گرفته است.

او ادامه می دهد: آیا کسی جرات دارد در این خصوص با من صحبت کند که بخواهد قرارداد ببندد؟ با من صد میلیون قرارداد ببندند که افشاریان، بازی را برای ما در بیاور؟ و بعد از بازی بگویند چون پنالتی نگرفتی پول را پس بده؟! من یک لر و مرد هستم. اگر هم خدایی نکرده من با دوستان به توافقی می رسیدم که اتفاقی رخ بدهد، حتما کار را انجام می دادم، چون مرد هستم!

افشاریان به مسئولان کمیته انضباطی می گوید تا آخر این ماجرا بروند و پیگیری کنند: بله، خواستم تا آخر این پرونده را برویم، چون بردن آبروی یک انسان و مسلمان است و این طور نیست که حرفی بزنند و بروند. من هم این هفته به تهران می آیم و در دادگاه صالحه شکایت خواهم کرد.