آرشیو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۹
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰
دیروز

بچه های مخابرات کتابدار شدند

همزمان با سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، در مراسمی با حضور جانبازان شاغل در مخابرات استان تهران و شرکت جمعی از مسئولان این سازمان، از کتاب «بچه های مخابرات» در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش جام جم، این کتاب که با نام بچه های مخابرات به چاپ رسیده است، حاوی بخشی از زندگی شهید ابوالفضل کلانتری، از کارکنان مخابرات در مناطق 4 و 5 تهران است که در دوران آغازین انقلاب اسلامی و روزهای جنگ تحمیلی در این مناطق شاغل بوده و با حضور در دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

در مقدمه این کتاب آمده است شهید کلانتری نمونه و الگویی از سایر شهیدان و جانبازان و آینه ای از سایر همکاران عزیز در دوران تلاش و ایثار بوده که در کنار فعالیت سازندگی برای انجام خدمت مخابراتی به مردم، به منظور پیشبرد اهداف والای انقلاب و دفاع از کشور عزیزمان نیز تمام قد ایستاده و جان و مال خود را در طبق اخلاص نهاده اند. این کتاب بخش اعظم خود را به خاطرات اداری آن شهید بزرگوار در اداره و در جمع همکاران اختصاص داده است و وصیت نامه های شهید هم در این کتاب بر ارزش معنوی کتاب افزوده و امکان ارتباط مستقیم آن شهید والامقام را با خوانندگان فراهم کرده است.

این کتاب در قطع رقعی و در 294 صفحه به قلم رضا کریمی واقف توسط انتشارات عابد به چاپ رسیده است.