آرشیو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۹
ورزش
۱۶

اخبار چند خطی

تیم ملی موتورکراس ایران شب گذشته با ترکیب پیمان علی زاده و محمدحسین دانش پژوه در 150 سی سی و امیررضا ثابتی فر و علیرضا پرورش در 250 سی سی با سرمربیگری مهران همتیان راهی مالزی شد تا در راند اول و دوم مسابقات موتورکراس قهرمانی آسیا شرکت کند. این رقابت ها طی سه روزهای ششم تا هشتم اردیبهشت در پیست شهر ترینگانو برگزار می شود.

تیراندازان ایرانی در روز نخست رقابت های تیراندازی جام جهانی کره جنوبی از رسیدن به فینال تفنگ بادی، تپانچه 25 متر و تراپ بازماندند. در تفنگ بادی 10 متر زنان زهرا هاشمی، الهه احمدی و نجمه خدمتی به ترتیب در رده های 35، 48 و 71 قرار گرفتند و به فینال راه نیافتند. در تپانچه 25 متر زنان نیز هانیه رستمیان، گلنوش سبقت اللهی و آمیتیس جعفری در رده های 48، 49 و 53 قرار گرفتند.

در چهارمین روز از رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته که در مجموعه فرهنگی ورزشی صدرای تبریز در حال برگزاری است، تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به چهارمین پیروزی خود دست یافت و مقابل آلمان به برتری 3 بر صفر رسید. ملی پوشان ایران امروزدر آخرین دیدار دور مقدماتی لیگ جهانی به مصاف آمریکا خواهند رفت.

تیم های ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری ایران در حالی به رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان اعزام شدند که برای نخستین بار تیم وزنه برداری دختران ایران با 4 ورزشکار در این مسابقات حضور دارند. اعضای چهار نفره تیم ملی نوجوانان بانوان متشکل از پارمیدا محمودی در دسته 58 کیلوگرم، الناز باجلانی در 63 کیلوگرم، مهدیه کلالی در دسته 69 کیلوگرم و سیده نرگس میرزکی در دسته 75+ کیلوگرم هستند.

احسان حدادی، پرتابگر دیسک ایران بامداد دیروز در سومین رویداد خود در فصل جدید در مسابقات لانگ بیچ لس آنجلس به میدان رفت و با پرتابی به طول 24/66 قهرمان شد. حدادی در دو رویداد قبل خود در چولاویستا و کالیفرنیا رکوردهای 85/68 و 04/67 را ثبت کرده بود.