آرشیو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۶۳
سیاسی
۲

واعظی: دولت تدبیر و امید توجه جدی به معیشت مردم دارد

رئیس دفتر رئیس جمهوری در دیدار با خبرنگاران آذربایجان شرقی در تبریز گفت: تا زمانی که فداکاری و ایثارگری باشد، می توان همه مشکلات را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی که پیش از سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به این استان رفته است، با تاکید بر اینکه توسعه، عمران و آبادانی کشور باید در شان مردم باشد، گفت: دولت تدبیر و امید توجه جدی به توسعه مناطق مختلف و معیشت مردم دارد.

وی همچنین پس از شنیدن مشکلات مربوط به متروی تبریز، به حاضران وعده داد که با وجود همه محدودیت های مالی، مسائل مربوط به طرح قطار شهری تبریز را پیگیری کند و ابراز امیدواری کرد که عملیات اجرایی قطار شهری تبریز به عنوان یک طرح عمرانی زیربنایی و مفید به حال مردم با قوت تمام پیش رود.

واعظی یادآوری کرد: شخص رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت همواره به آذربایجان شرقی نظر ویژه ای دارند و دکتر روحانی توجه جدی به توسعه استان و معیشت مردم دارد تا برنامه های توسعه، عمران و آبادانی این استان در شان مردم فهیم این دیار باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین با بابک موسی نژاد، کارگر نمونه شرکت ریخته گری تراکتورسازی تبریز دیدار و در آن تاکید کرد که تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی و امنیت شغلی کارگران از اولویت های دولت تدبیر و امید است و شخص رئیس جمهوری به این مهم توجه ویژه دارد.

واعظی گفت: آقای رئیس جمهوری به طور مداوم به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت گوشزد می کند که کارگران سرمایه های کشور هستند و باید وضعیت معیشتی و امنیت آنها در اولویت باشد.