آرشیو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۰۷۲
اقتصاد
۱۰

اخبار بنگاه ها

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده همراه اول

مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران، روزیکشنبه 9 اردیبهشت ماه برگزار می شود. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مجمع عمومی عادی سالانه همراه اول (سهامی عام) از ساعت 9 صبح و مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام همراه اول (سهامی عام)، به شماره ثبت 317512 از ساعت 11صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه، در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو، واقع در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، انتهای بلوار شهید دادمان برگزار می شود. براساس این گزارش، استماع گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/1396، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به 29/12/1396، تصمیم گیری در خصوص سود تقسیمی، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به 29/12/1397، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالانه است، از موارد دستور جلسه ذکر شده است. همچنین در مجمع فوق العاده، اعضای هیات مدیره تعیین می شوند. این گزارش می افزاید: همراه اول از سهامداران دعوت کرده است، برای دریافت برگه حضور در جلسه، در ساعات اداری روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 4 و 5 اردیبهشت 1397، با در دست داشتن کارت ملی برای اشخاص حقیقی و معرفی نامه معتبر و موثق کتبی برای نمایندگان اشخاص حقوقی به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، جنب سازمان بورس، پلاک 17، طبقه دوم، واحد 5، اداره امور سهام همراه اول مراجعه کنند.

پتروشیمی جم رکورد زد

واحد پلی اتیلن سنگین شرکت پتروشیمی جم در سال 96 توانسته است به رکورد بالاترین میزان تولید نسبت به سال های گذشته دست یابد. به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، سیدحسین میرافضلی با اشاره به تلاش متخصصان پتروشیمی جم جهت افزایش و دستیابی به ظرفیت اسمی واحدهای مجتمع اظهار کرد: واحد پلی اتیلن سنگین مجتمع پتروشیمی جم در سال 96 توانسته است به بالاترین میزان تولید نسبت به سال های گذشته دست یابد.

همراه اول: گواهینامه نظام امنیت اطلاعات را 4 سال پیش گرفته ایم

اپراتور اول با رد خبر ایرانسل با عنوان «ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشور گواهینامه نظام امنیت اطلاعات (نما) را دریافت کرد»، اعلام کرد که این گواهینامه را 4 سال پیش گرفته است.