آرشیو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۰
حوادث
۱۹

مرگ خاموش پدر و پسر در زیر زمین

مسدود شدن لوله دودکش آبگرمکن و نشت گاز در زیر زمین خانه، مرگ تلخ پدر و پسر را رقم زد.

به گزارش جام جم، ساعت 22 و 15 دقیقه دوم اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری 115 رازی با بازپرس محسن مدیرروستا،کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ پدر و پسری در خانه قدیمی در حوالی میدان راه آهن خبرداد. با دستور بازپرس جنایی تحقیقات پلیسی آغاز شد. ماموران در جریان تحقیقات اولیه متوجه شدند پدر و پسر فوت شده 94 و 68 ساله بوده اندکه اجساد آنها در نزدیکی یکدیگر و در زیر زمین خانه کشف شده است. با بررسی های مقدماتی اجساد آن دو به پزشکی قانونی منتقل شد.

ماموران به تحقیق از پسر دیگر صاحبخانه پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: پدرم تنها در خانه اش زندگی می کرد. من همراه دو برادرم برای سرکشی و نگهداری از پدرمان به خانه او می رفتیم و شب نیز کنارش می ماندیم. روز یکشنبه قرار بود برادر 68 ساله ام برای نگهداری از پدرمان به خانه او برود. هنگام عصر که به او زنگ زدم پاسخی نداد.

وی افزود: نگران شدم و شب هنگام به خانه پدرم رفتم، چند بار در زدم که هیچ کدام پاسخی ندادند و سرانجام با کلیدی که از آن خانه داشتم وارد ساختمان شدم. با ورودم به خانه همه جا را جست وجو کردم که از آنها خبری نبود. گمان کردم شاید برادرم، پدرمان را برای حمام به زیر زمین خانه برده باشد. بنابراین رفتم زیرزمین و با صحنه عجیبی روبه رو شدم. هردوی آنها در نزدیکی در ورودی حمام افتاده بودند و نفس نمی کشیدند.به اورژانس و آتش نشانی زنگ زدم، آنها که آمدند با دیدن پدر و برادرم گفتند آنها فوت شده اند و احتمالا مرگ آنها براثر گازگرفتگی باشد.

ماموران به استعلام از کارشناسان آتش نشانی پرداختند که معلوم شد مرگ این پدر و پسر براثر گازگرفتگی بوده است. آنها اعلام کردند که چون ساختمان قدیمی بوده به مرور زمان لوله دودکش آبگرمن دچار رسوب شده که مسدود شدن لوله را در پی داشته و همین باعث شده که دچار نشتی گاز و سرانجام مرگ این دو نفر براثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شود.