آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۰
شهرستان ها
۷

عضو شورای شهر: مناطق کم برخوردار اهواز باید محرومیت زدایی شود

عضو شورای شهر اهواز بر محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار توسط شهرداری اهواز تاکید کرد.

اهواز- خبرنگار کیهان: سیدمحسن موسوی زاده گفت: به دلیل توسعه نامتوازن شهر و وجود نقاط محروم فراوان در اطراف شهر، نیاز است شهرداران مناطق و شهردار اهواز محرومیت زدایی از این مناطق را در دستور کار خود قرار دهند و به ایجاد توازن و تعادل در ارائه خدمات شهری کمک کنند.

وی گفت: اولین و اساسی ترین نیازها برای شهر اهواز به عنوان مرکز استان و پایتخت دفاع مقدس با ظرفیت های متعدد، هماهنگی و همفکری تمامی دستگاه ها و مسئولین استانی و شهرستانی است که در صورت تحقق این امر بسیاری از امور با سرعت و جدیت و دقت بیشتری پیش خواهد رفت و از دوباره کاری و اتلاف سرمایه جلوگیری خواهد شد.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر، شناسایی مشکلات شهر، دسته بندی و اولویت بندی کردن مشکلات، استفاده از مشاورین مجرب و متعهد می تواند به پیشبرد امور کمک شایانی کند.

وی افزود: امید است شهردار با سرعت بیشتری پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برساند و موضوع ترمیم ناوگان حمل و نقل، رسیدگی به فضای سبز شهری، نظام مند کردن سیستم پرداخت حقوق به نیروهای پیمانکاری، برون سپاری خدمات شهرداری و جذب سرمایه و سرمایه گذار را نیز در اولویت کار خود قرار دهد.

عضو پنجمین دوره شورای شهر اهواز در ادامه با بیان اینکه مردم استان خوزستان از قومیت های مختلف سال هاست که در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته اند و در لحظات حساسی مانند دفاع مقدس دوشادوش یکدیگر از عزت و شرف این مرز و بوم دفاع کردند، ادامه داد: اکنون نوبت مسئولین است که دین خود را به مردم ادا کنند که متاسفانه آن گونه که حق آنها بود تا به حال انجام نشده است.