آرشیو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۲
ورزش
۱۸

جنجال شبانه باشایعه شکایت حیدری از استقلال

خسرو: کذب محض است

خبر کوتاه بود و جنجالی؛ خسرو حیدری مدافع استقلال از باشگاه شکایت کرده است. برای استقلالی ها شنیدن این خبر عجیب بود. به هر حال او بازیکن استقلال است و معمولا وقتی بازیکنی در باشگاهی توپ می زند از آن باشگاه شکایت نمی کند و اگر هم قصد شکایت داشته باشد، بعد از جدایی دست به چنین کاری می زند. به همین دلیل انتشار خبر شکایت حیدری از باشگاه بسیار عجیب بود.

در خبر آمده بود او به دلیل اختلاف مالیاتی اش با استقلال که بر سر 25 میلیون بوده دست به شکایت زده است. حیدری اما بسرعت این خبر را تکذیب کرد. او در این باره گفت: «چنین چیزی نیست، این مساله، یک اختلاف نظر مالیاتی مربوط به گذشته بود که برطرف شده است و من هرگز از استقلال شکایت نمی کنم و این مساله درست نیست. من بیش از یک میلیارد تومان از استقلال طلبکارم و اعتراضی نکرده ام.» خسرو در این باره به جام ورزشی هم توضیح داد: «با این خبرها می خواهند تمرکز من را به هم بزنند. هرگز از باشگاه استقلال شکایت نکرده ام و متاسفانه بعضی ها از عمد چنین اخبار کذبی منتشر می کنند. کذب محض است.»

در همین حال پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال هم چنین مساله ای را رد می کند. او ابتدا می گوید: «من دقیقا از این موضوع اطلاع ندارم. باید به باشگاه بروم و در این باره از مسئولان سوال کنم ولی بعید می دانم خسرو چنین کاری کرده باشد. او بازیکن با شخصیتی است و همواره کمک حال باشگاه بوده است. به همین خاطر فکرنمی کنم خبر منتشره درست باشد. حیدری از باشگاه شکایت نمی کند.» در همین حال رئیس کمیته وضعیت بازیکنان استقلال هم می گوید: «این موضوع فقط یک اختلاف مالیاتی در خصوص قرارداد فصل 92-91 بین آقای حیدری و باشگاه استقلال وجود داشته است که کمیته وضعیت در حال رسیدگی به این موضوع بود که با تقاضای وکیل آقای حیدری این موضوع که مربوط به گذشته بوده است مختومه و این سوءتفاهم حل شد.»