آرشیو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۱۵
بازار موبایل
۲۷

خبر

آپدیت اندروید 8 گلکسی A7 2017 سرانجام از راه رسید

فارنت: با عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی A7 2017 سامسونگ حالا دیگر سری گلکسی A 2017 سامسونگ طعم آپدیت اندروید 8 را به طور کامل چشیده اند. برخلاف گوشی های آپدیت اندروید 8 گلکسی A3 2017 و آپدیت اندروید 8 گلکسی A5 2017 عرضه آپدیت اندروید 8 گلکسی A7 2017 سامسونگ از روسیه آغاز نشد و کاربران ویتنامی اولین کاربرانی بودند که این آپدیت را دریافت کردند. اما ظاهرا همچنان کاربران روسی شانس بیشتری داشتند و بلافاصله پس از عرضه این آپدیت در ویتنام طعم آپدیت اندروید 8 گلکسی A7 2017 را چشیدند تا آپدیت اندروید 8 سری A 2017 سامسونگ در این کشور کامل شود.

اگر چه کشورهای دیگری نظیر تایلند و توباگو نیز در لیست کشورهایی هستند که این آپدیت را دریافت کرده اند و اگر دنبال دلیل آن هستید بد نیست بدانید که این گوشی ها بهترین فروش را در این کشورها تجربه کرده اند و دارای بیشترین کاربر در این مناطق هستند. مانند تمام آپدیت های اندروید 8 منتشر شده در یک ماه گذشته آپدیت اندروید 8 گلکسی A7 2017 حاوی بسته امنیتی ماهانه اندروید است و اگر در یکی از این کشورها ساکن باشید می توانید به راحتی و به صورت دستی از بخش تنظیمات و از قسمت به روزسانی نرم افزار این آپدیت را دریافت کنید. این آپدیت به زودی از طریق نرم افزار اسمارت سوئیچ سامسونگ از طریق کامپیوتر نیز در دسترس خواهد بود تا بتوانید گوشی خود را با استفاده از کامپیوتر آپدیت کنید.

خاموش کردن جست وجو» به اپلیکیشن یوتیوب افزوده شد

خبرگزاری مهر: یوتیوب چندویژگی جدید ازجمله خاموش کردن جست وجو را به اپلیکیشن مخصوص کودکان افزوده است. یوتیوب برای محافظت از کودکان در فضای مجازی، نسخه ای مخصوص کودکان ساخت. اکنون این شرکت مشغول انجام تغییراتی در نسخه اپلیکیشن YouTube Kids است تا فضایی امن تر برای کودکان ایجاد کند. در همین راستا این شرکت مجموعه ای از ویدئوهای بررسی شده، محتواهای مورد تایید والدین و حتی قابلیت خاموش کردن جست وجو در اپلیکیشن را ارائه کرده است. به این ترتیب والدین مطمئن می شوند کودکان فقط می توانند محتوای خاصی را تماشا کنند. همچنین YouTube Kids قابلیت جست وجو در اپلیکیشن را خاموش می کند. در این وضعیت فقط ویدئو از کانال هایی به کاربر کودک پیشنهاد می شود که گروهی از کارشناسان داخل شرکت آن را تایید کرده اند.