آرشیو یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* آمریکا اگر از برجام خارج شود حتی اگر اروپایی ها به تعهد پایبند بمانند این تحریم های آمریکا است که هدف ادعایی برجام را منتفی می کند زیرا اروپا خود را موظف به رعایت آن می داند حالا باید دید دولت تصمیمی انقلابی می گیرد یا تصمیمی مبتنی بر طرح های شکست خورده مدعیان اصلاحات.

هادی سیدی- اراک

* همه کارشناسان سیاسی جهان معترفند که انگلیس و فرانسه و آلمان حکم پادو و نوکر آمریکایی ها را دارند دولت چگونه می خواهد برجام را با کشورهای اروپایی که بدون اجازه آمریکا آب نمی خورند ادامه بدهد؟

74710913

* راهبرد تعامل با جبهه استکبار که مدعیان اصلاحات به آن تاکید داشتند با شکست مواجه شده است امیدوارم این طیف ضرر و زیان بیشتری را به مردم تحمیل نکنند.

94520912

* اگر مسئولین حامی برجام به اشتباهات برجامی شان اعتراف و از مردم عذرخواهی کنند، ملت ایران خواهند بخشید و مسئولین دیگر نیازی به امتیاز دادن به آمریکا و اروپا ندارند.

21820919

* به آن نماینده مجلس که از کرامت انسانی سخن می گوید عرض می کنم که کرامت انسانی در جامعه وقتی مورد خدشه قرار می گیرد که آستانه تحمل گناه در جامعه بالا رود وقتی گناهی در جامعه انجام شد، افراد به جای محکوم نمودن منکر و گناه، با هیاهو و هوچی گری، جای معروف و منکر را عوض کنند. اگر توانایی محکوم کردن عمل زشت و ناپسند را ندارید، حداقل از منکر و مجرم دفاع نکنید. کشف حجاب و توهین به مامور قانون، عملی مجرمانه است. واقعا باید تاسف خورد. آیا چنین نماینده ای می خواهد براساس سوگند خود حافظ اسلام و پاسدار قانون باشد!

نوربخش- مشهد مقدس

* آن نماینده مجلسی که در مورد برخورد پلیس با خانم بی حجاب گفته بود باید مشکی پوشید چرا در مورد مردم که هر روز قربانی سیاست های غلط برخی دولتمردان و تصمیمات اشتباه برخی نمایندگان هستند میلی به پوشیدن پیراهن مشکی ندارد.

رزمی

* برخورد جدی با افراد شرور امنیت جامعه را تضمین می کند لذا از نیروی انتظامی و قوه قضاییه تقاضامندم با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد کنند.

99210911

* هرچه اشراف پلیس در سطح شهر بیشتر باشد ناهنجاری اجتماعی هم کاهش خواهد یافت، مسئولین باید با حمایت از نیروی انتظامی در جهت امنیت جامعه گام بردارند.

5060021

* از اهانت کننده به ساحت آقا امام رضا(ع) بیزاریم و خواستار مجازات شدید این موجود رذل هستیم.

54960916

* با توجه به شعار سال، جا دارد شرکت همراه اول برای ابلاغ رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از کالای ایرانی به عنوان آهنگ انتظار و پیشواز به مشترکین خود پیش قدم شود.

دکتر طوسی زاده

* یکی از مسئولان گفته بود که هر مدیری یکی دو جوان بکارگیری کند! اما نگفته که از چه طیفی! از نخبه ها، فرزندان دو تابعیتی ها، ژن های خوب و آقازاده های شریک تجاری مقامات آمریکایی ایرانی تبار. نجومی بگیران، نفوذی ها، جاسوسان و...؟

88190913

* در حالی که عده ای در کشور به نان شب محتاجند دغدغه فتنه گران شده حمایت از اراذل و اوباش، رفتن خانم ها به استادیوم آقایان، برگزاری کنسرت همراه با اختلاط غیرشرعی و حمایت از قانون گریزان و جاسوسان!

یک هموطن یزدی

* یک بازیگر بی اطلاع و پرحاشیه از کشف جسد رضا شاه بسیار خوشحال شده و از دولت خواسته به خاطر خدمات دیکتاتور مذکور (لابد مثل حاتم بخشی زمین ها و آب های کشور به همسایگان، زمین خواری وسیع و جنایت کشف حجاب و...) در نگهداری این جنازه که احتمالا وجود خارجی هم ندارد، کوشش کند! کاش هرکسی در حوزه هایی که در آنها دانش ندارد وارد نمی شد.

بهبودی

* چرا مجری برنامه «حالا خورشید» کیهان 97/2/5 را سانسور کرد؟! مگر این برنامه و رسانه ملی ملک شخصی مجری است که از هر روزنامه ای خوشش آمد آن را قرائت کند و اگر خوشش نیامد سانسور کند؟!

یوسفی

* این روزها آمار ضد و نقیضی از حضور مدیران دو تابعیتی توسط مسئولان اجرایی اعلام می شود، درست مثل بقیه آمارها از جمله آمار ایجاد اشتغال در فضای مجازی 15 هزار نفر؟ 50 هزار؟ 100 هزار؟ 200 هزار یا 2 میلیون نفر...؟

24700919

* مواضع زیگزاگی و ضد و نقیض رئیس دولت همه با هدف حاشیه سازی صورت می گیرد که نتیجه آن بر زمین ماندن مسائل اساسی جامعه و عقب افتادن کشور از سند چشم انداز بیست ساله می باشد.

عباسی

* چطور دولت پاداش یک میلیارد و دویست میلیونی نجومی بگیران را پرداخت می کند ولی از پرداخت پاداش صد میلیونی فرهنگیان طفره می رود؟!

84950911

* شهر مقاوم دزفول این روزها به دلیل اینکه جزو مناطق آزاد شده است از لحاظ فرهنگی در حال فاصله گرفتن از ارزشهای انقلاب و اسلام است. ماشین های مدل بالای آمریکایی در این شهر جولان می دهند. مغازه ها پر از اجناس مصرفی خارجی شده است. در برخی رستوران ها و سفره خانه های سنتی شهر به بهانه اجرای موسیقی زنده، آهنگ ها و ترانه های مبتذل طاغوتی پخش می کنند و...! مگر مردم متدین و مسئولان درخوابند؟!

احمدی

* در جاده تهران - فشم پس از لشکرک روز به روز بر تعداد رستوران های بین راهی که اغلب با قانون شکنی اقدام به راهبندان می کنند، افزوده می شود. در مقابل اکثر این رستوران ها با ایجاد دست اندازهایی به خودروهای عبوری آسیب وارد می کنند. علاوه بر این بسیاری از مردم شهیدپرور منطقه رودبار قصران به دلیل نادیده گرفتن ارزشهای اسلامی در این رستوران ها، به شدت نسبت به آنان معترضند. لطفا مسئولان انتظامی و قضایی پیگیری کنند.

66340919

* وزیر بهداشت که سابقه توهین به یکی از فرمانداران کشور را دارد می تواند صحبت از اخلاق پزشکی بکند؟ رطب خورده منع رطب کی کند؟

83870914

* آقای رئیس جمهور گفته اند اگر مدیری در ارتباط با مردم ادب لازم را نداشته باشد نمی تواند در مسئولیت باشد و آن شغل و پست را غصب کرده است. ایشان وجدان خود را قاضی قرار بدهند و بفرمایند در این چند سال چه کسی بیشترین توهین ها را به منتقدین خود کرده است.

47640911

* از مسئولان وزارت بهداشت درخواست می شود طرح پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد(قاصدک) را لغو نمایند چرا که وقت و انرژی زیادی از کارکنان پرستاری به خصوص مسئولان واحدها می گیرد. در صورتی که این زمان مناسبی است که باید صرف مراقبت بالینی بیماران شود!

25770912

* از رئیس جمهور تقاضا دارم در خدمات رسانی به جانبازان زیر 25 درصد هم اصلاحاتی را انجام دهند. در بند الف عملا هیچ خدماتی به جانبازان زیر 25 درصد داده نمی شود.

28910919

پاسخ شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، یکشنبه مورخ 1396/12/13 صفحه 2 با مضمون: درخواست راه اندازی مجدد خط 7 مترو، ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی و نیز تشکر از دست اندرکاران محترم آن روزنامه به خاطر انعکاس پیام های مردمی و انتشار پاسخ های شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مشکلات مطرح شده مسافران محترم، به اطلاع می رساند: خط 7 مترو پس از رفع نواقص و مشکلات سیگنالینگ، هواکش، ریل و نصب دیگر تجهیزات ایمنی مورد نیاز و رعایت استانداردها و تمام جوانب ایمنی، انشاءا... در نیمه اول سال 1397 مجددا راه اندازی شده و مورد استفاده مسافران محترم مترو قرار خواهد گرفت.