آرشیو یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۶۷
تلویزیون
۱۲

افتخاری دوباره خبر ساز شد

درخواست علیرضا افتخاری از معاون صدا برای حضور دخترش در رادیو نه تنها با موافقت روبه رو شد بلکه معاون صدا دستور داد تا الهام افتخاری مجری رادیو شود!

علیرضا افتخاری، در آخرین آیتم از مراسم اختتامیه جشنواره «سین سیما» برای اجرای یک قطعه موسیقی به روی سن دعوت شد. افتخاری پیش از اجرای آهنگ از آرزوی دخترش برای حضور و صحبت در رادیو گفت. به گفته افتخاری دخترش که مدرک دکترا نیز دارد مدام از او می خواهد که این امکان را فراهم کند تا بتواند در برنامه ای رادیویی صحبت کند. صحبت های افتخاری در حضور علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما و حمیدرضا شاه آبادی معاون صدا، با تشویق حضار روبه رو شد و شاه آبادی در همان جا سرش را به حالت قبول درخواست افتخاری تکان داد. خواننده موسیقی سنتی نیز بعد از این اتفاق خوشحال شده و یک قطعه موسیقی را به صورت پلی بک و با تکنیک «لیپسینگ» (لب زدن) برای حضار در مراسم اختتامیه تقدیر از بهترین برنامه های نوروزی صداوسیما اجرا کرد. کمتر از یک روز از این ماجرا، خبر گوینده شدن دختر آقای افتخاری منتشر شد. گویا معاون صدا، تصمیم گرفته است تا از الهام افتخاری در یکی از برنامه های رادیو به عنوان گوینده استفاده کند! این برای نخستین بار نیست که افتخاری و دخترش در رسانه ها خبرساز می شوند. پیش از این نیز در زمانی که افتخاری رئیس دولت نهم و دهم را در آغوش کشیده بود درمصاحبه ای مدعی شد که دخترش به خاطر کار وی در خیابان کتک خورده است!

معاون صدا مشخص نکرده که قرار است الهام افتخاری در کدام شبکه و کدام برنامه رادیویی گویندگی کند و اصولا به خاطر تخصصی بودن اجرا آیا می تواند از پس این کار بر بیاید یا خیر! منتقدان می گویند این نوع تصمیم گیری ها که در آن به درخواست های عجیب یک نفر پاسخ های عجیب تر و خلق الساعه داده می شود، یادآور همان دورانی است که افتخاری زمانی به آن افتخار می کرد و رئیس رادیو نیز در آن زمان معاونت هنری وزارت ارشاد را بر عهده داشت.