آرشیو شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۷
ورزش
۱۸

شفر: این آشوب برای هواداران عادی بود

بعضی ها دارند از موفقیت ما گریه می کنند!

وینفرد شفر بعد از آن که از جشن قهرمانی استقلال جان سالم به در برد، درباره این قهرمانی گفت: «تیم ما قهرمان شده، اما موفقیت ها تمام نشده است، شاید برخی بازیکنان خسته بودند اما بحث روانی و آماده سازی خیلی مهم است، من به بازیکنانم نگفتم آنها تیم خوبی هستند ولی اگر آنها می باختند به استقلال باخته بودند و اتفاقی برای حریف نمی افتاد.»

او درباره جشن قهرمانی توضیح داد: «بعد از قهرمانی به هم ریختگی و آشوب شد، شاید این برای هواداران عادی باشد، اما این برد با همه این مشکلات شیرین بود، هواداران بعد از برد خوشحال شدند و شنیدم به خیابان ها ریخته اند، این برد خیلی مهم و خوب بود.»

استقلال باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل ذوب آهن قرار بگیرد. شفر گفت: «اول بگویم از این که یک حریف ایرانی به ما خورده خوشحال نیستم، در اروپا فقط در مرحله آخر دو تیم از یک کشور به هم می خورند، این برای فوتبال در ایران خوب نیست. ای اف سی باید این سیستم را تغییر بدهد، اول باید از این مرحله صعود کنیم و من بازی به بازی فکر کنم. ما دوباره ذوب آهن را آنالیز می کنیم و باید ببینیم بازی در کدام ورزشگاه انجام می شود، همه نفراتی که کنار تیم هستند برای موفقیت کار می کنند.»

او در خصوص تمدید قرارداد دو ساله اش با استقلال و رقم قرارداد 800 هزار دلاری اش هم چنین توضیحاتی داد: «شما نفت، زعفران، خاویار و شایعات را با هم دارید! شایعات در ایران شماره یک است! در مورد شایعات از من سوال نکنید و ما کسانی را داریم در اطراف استقلال که از موفقیت استقلال خوشحال نیستند و در یک اتاق تاریک مشغول گریه هستند! این افراد مهم نیستند، چون آنها نمی خواهند استقلال موفق باشد.»