آرشیو شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۷
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

سایپا هم آسیایی شد

با قهرمانی استقلال در جام حذفی فوتبال ایران و با توجه به رتبه سوم این تیم در لیگ برتر، سایپا که در پایان لیگ هفدهم در رده چهارم قرار گرفته بود به عنوان نماینده چهارم ایران در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد. براساس گفته های مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، سهمیه ایران در فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا 1+3 خواهد بود. به این ترتیب پرسپولیس (قهرمان لیگ)، استقلال (قهرمان جام حذفی) و ذوب آهن (نایب قهرمان لیگ) سه سهمیه اصلی ایران خواهند بود و سایپا نیز باید برای حضور در مرحله گروهی در یک دیدار پلی آف شرکت کند و سپس در صورت پیروزی به دور گروهی این مسابقه ها راه پیدا خواهد کرد.

خبیری سرپرست پرسپولیس شد

با تصمیم حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، حسین خبیری جایگزین افشین پیروانی در تیم فوتبال پرسپولیس شد. پیروانی توسط فدراسیون فوتبال به مدت پنج سال از فعالیت های ورزشی محروم شده است. گرچه او نسبت به این رای شکایت کرده است اما فعلا نمی تواند سرخ پوشان را همراهی کند.

سیدجلال و عالیشاه به امارات می روند

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از ظهر امروز تهران را به مقصد امارات ترک خواهد کرد تا سرخ پوشان روز دوشنبه در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الجزیره برود. با وجود محرومیت سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس از این بازی اما این بازیکن سرخ پوشان را در این سفر همراهی خواهد کرد. همچنین امید عالیشاه که با پایان دوره خدمت سربازی که به پرسپولیس بازگشته هم در این سفر و به درخواست برانکو به امارات خواهد رفت تا از تمرینات دور نباشد.

ربیع خواه از بیمارستان مرخص شد

محسن ربیع خواه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که روز چهارشنبه رباط صلیبی خود را به تیغ جراحان سپرده بود از بیمارستان مرخص شد. ربیع خواه با مرخص شدن از بیمارستان دوران نقاهت خود را در منزل سپری خواهد کرد اما قرار است برنامه های تمرینی خود را که از پزشکان دریافت کرده انجام دهد تا هر چه سریع تر سلامتی خود را بازیابد.