آرشیو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۹
شهرستان ها
۷

رئیس شورای اسلامی شهر همدان: اداره کل ارشاد، درخواست احداث پردیس سینمایی در همدان را پس گرفت

همدان- خبرنگار کیهان: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: مقرر بوده زمین پروژه پردیس سینمایی از سوی شهرداری به مسئولان امر واگذار شود اما علی رغم اقدام شهرداری، اخیرا اداره کل ارشاد استان صراحتا مخالف خود را با احداث این پروژه طی نامه ای مکتوب اعلام کرده و با این روند قطعا این پروژه به نتیجه نخواهد رسید.

«ابراهیم مولوی» در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: هیچ فشاری از هیچ شخص یا نهادی در احداث یا عدم احداث مسیر بازگشت گنجنامه بر شورای شهر اعمال نشده است و تصمیم نهایی در این خصوص به نظر کارشناسان و رای نهایی شورای شهر است.

وی در ادامه به گمانه زنی های الحاق 4 روستا به شهر در باب کلانشهر شدن همدان اشاره و خاطرنشان کرد: با الحاق این 4 روستا جمعیت همدان به یک میلیون نفر و ظرفیت کلانشهر نمی رسد و فقط مشکلات مدیریت شهری و البته خود روستائیان در این الحاق مضاعف خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز اظهارکرد: در جلسات شورای عالی معماری در خصوص الحاق 4 روستا به همدان هیچ دعوتی از اعضای شورای شهر صورت نگرفته و اساسا این طرح مورد تایید شورای شهر نیست.

وی تشریح کرد: با الحاق 4 روستا به شهر همدان باری بر دوش مدیریت شهری تحمیل میشود علاوه بر اینکه ما در تامین آب همدان دچار مشکل هستیم و این مشکل دیگری در این جهت خواهد بود.