آرشیو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۰۸۱
سیاست
۳

فضای مجازی

ادعای عجیب رسایی

«روحانی: فیلتر تلگرام در عالی ترین سطح نظام تصویب شده اما من آن را قبول ندارم و هرگز اجرا نمی کنم! امام خمینی: بعد از اینکه چیزی قانونی شد، نق زدن در آن، اگر بخواهد مردم را تحریک کند، مفسد فی الارض است و دادگاه باید با او عمل مفسد فی الارض کنند... پس روحانی مفسد فی الارض است.» حمید رسایی، نماینده تند و تیز مجلس نهم موفق نشد کرسی های سبز مجلس دهم را ببیند. از همین رو سنگر نطق های آتشینش را از تریبون پارلمان به فضای مجازی منتقل کرده است. توییت اخیر او در واکنش به پست اینستاگرامی حسن روحانی در مورد فیلترینگ تلگرام است. رسایی برای رییس جمهوری مستقر حکم مفسد فی الارض صادر و این پست را با هشتگ منافق منتشر کرده است.

پیشنهاد قطع ارتباط مخابراتی

«رحیم پور ازغدی: در تلگرام بدترین چیزها آموزش داده می شود. شایسته مسوول نظام جمهوری اسلامی نیست بگوید تلگرام جزو حقوق مردم است و نباید قطع شود....

ظاهرا ایشان اصل شبکه را با محتوای شبکه اشتباه گرفتن. خوبه نمی گن ارتباط مخابراتی را هم با همین استدلال قطع کنید.» فیض الله عرب سرخی از فعالان سیاسی اصلاح طلب روز گذشته توییت رحیم پورازغدی را منتشر کرد و ذیل آن چنین واکنشی نشان داد. بحث فیلترینگ تلگرام یکی از چالش های این روزهای سیاستمداران است. فعالان سیاسی، اجرایی و قضایی هر کدام در موافقت یا مخالفت با این اقدام صحبت می کنند.