آرشیو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۹
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* اولین اردوی تیم امید بسکتبال ایران از هجدهم اردیبهشت در سالن آزادی آغاز می شود. برای این مرحله که طبق اعلام فدراسیون نخستین مرحله شناسایی بازیکنان است 22 بسکتبالیست به اردو دعوت شده اند و زیر نظر کادرفنی که البته نام آنها اعلام نشده تمرین خواهند کرد.این اردو تا بیست و سوم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.پیش از این گفته شد که فرزاد کوهیان مربی تیم ملی بزرگسالان به عنوان سرمربی تیم ملی امید فعالیت خواهد کرد اما اسامی دیگر افراد کادرفنی اعلام نشده است.

* هفدهمین دوره رقابت های کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای آسیا طی روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر اوکیناوا ژاپن برگزار می شود و تیم ملی کشورمان در دو بخش نوجوانان و جوانان دختر و پسر دیشب از طریق دوحه و توکیو راهی این شهر شدند.

* در آخرین روز از بیست و چهارمین دوره مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در فیلیپین در ماده کراس کانتری مردان و بانوان، رکابزنان کشورمان صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شد. فراز شکری در ماده کراس کانتری مردان توانست در رده دوم آسیا قرار بگیرد و مدال نقره را به دست آورد.فرانک پرتوآذر هم در بخش بانوان ماده کراس کانتری مدال برنز گرفت. فرانک پرتوآذر و فراز شکری سال گذشته در ماده تیم ریلی صاحب اولین مدال آسیا شده بودند و امسال برای اولین بار در ماده کراس کانتری بخش انفرادی بزرگسالان ایران را صاحب مدال کردند.