آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

فرمانده ناجا: فضا سازی های دروغین علیه پلیس، بیانگر تاثیرگذاری این نهاد انقلابی و انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس یکی از نهادهای اصلی نظام و انقلاب است، گفت: فضاسازی های دروغین علیه پلیس نشانگر تاثیرگذاری این نهاد انقلابی و انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در گردهمایی تجلیل از مقام معلم در دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: دشمنان همواره درصدد هستند با بکارگیری شیوه های جدید برای ضربه به نظام و انقلاب در میدان ظاهر شوند، ما نیز باید متناسب با تهدیدات و توجه به اقدامات پیشدستانه و اشراف اطلاعاتی عمل کنیم.

اشتری افزود: با تدابیر و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و توطئه افکنی و فتنه پراکنی دشمنان یکی پس از دیگری ناکام و کور می شود.

وی تاکید کرد: همواره باید تحرکات دشمنان نظام و انقلاب را رصد و در یک گام جلوتر از آنان اقدام کنیم؛ آمادگی، هوشمندی و هوشیاری، اشراف اطلاعاتی و... را رویکرد جدی و مستمر قرار دهیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از پایه های اصلی در نظام و انقلاب است، تصریح کرد: فضاسازی های دروغین علیه پلیس بیانگر تاثیرگذاری این نهاد انتظامی و انقلابی است.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: در ایفای نقش، پیرو فرامین مقام معظم رهبری و بر مدار قانون حرکت می کنیم و در عمل به وظیفه و صیانت از ارزش ها تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی آییم و از کارکنان وظیفه شناس نیز حمایت می کنیم.