آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۰
ورزشی
۹

رئیس جدید فدراسیون تیر و کمان امروز معرفی می شود

انتخابات تیراندازی با کمان امروز (سه شنبه) برگزار می شود تا بعد از ریاست 6 ساله شجاعی، رئیس جدیدی امور کار را در دست بگیرد.

انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان صبح روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه معرفی می شود تا بعد از 6 سال به سلطه محمدعلی شجاعی در این فدراسیون پایان دهد؛ انتخاباتی که از مدت ها پیش شائبه مهندسی اش مطرح شده و حتی تا یک روز قبل از برگزاری انتخابات نیز ادامه داشت.

با نفراتی که به فدراسیون تیراندازی با کمان مراجعه کردند، صلاحیت 5 نامزد تایید شد و در نهایت عصر روز یکشنبه، احمد ارشدی به جمع نامزدها اضافه شد تا تعداد کاندیداها به 6 نفر برسد.

در بین افرادی که نامزد بودند، مهدی مبینی که سابقه سرپرستی فدراسیون تیراندازی را هم داشت انصراف داد، صلاحیت کریم صفایی رئیس سابق فدراسیون هم به گفته خودش اصلا برای تایید رد نشد. حالا در بین نامزدها مهم ترین گزینه غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی است که تلاش های زیادی برای ریاست در این انتخابات داشته است.

اسامی نامزدها به شرح زیر است:

محسن باقریان فرح آبادی، حمیدرضا بتو، غلامرضا شعبانی بهار، منصور عبدی، حمیدرضا یاری و احمد ارشدی.

پیش از برگزاری انتخابات، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش گفت: تا به امروز و بر اساس اعلام نتایج تائید صلاحیت ها و استعفاهای انجام شده، حضور 6 کاندیدا در انتخابات فدراسیون تیروکمان قطعی است اما تاکید می کنم احتمال اینکه حتی امروز و پیش از آغاز مجمع، کاندیدای دیگری تائید صلاحیت شود، وجود دارد.