آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۰
اقتصادی
۴

انتقاد رئیس پلیس راه از افتتاح تبلیغاتی پروژه های نیمه تمام جاده ای

در گردهمایی راهداری و حمل ونقل جاده ای مطرح شد

رئیس پلیس راه کشور گفت: چرا باید راه جدیدی با ایراد ساخته شود و در نزدیک انتخابات دولت یا مجلس می خواهند افتتاح کنند و ما باید دنیا و آخرت خود را به خاطر خوشامد و دنیای دیگران که دنبال پست و مقام هستند به خطر بیندازیم؟

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین حمیدی دیروز در گردهمایی روسای ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای سراسر کشور، اظهار داشت: راه هایی که به تازگی ساخته می شوند باید بدون نقص تحویل شود.

وی تاکید کرد: اگر راهی را با نقص تحویل بگیریم برای خودمان و مردم مشکل آفرین خواهد شد.

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: چرا باید راه جدیدی با ایراد ساخته شود، چون در نزدیکی انتخابات دولت یا مجلس می خواهند افتتاح کنند و ما دنیا و آخرت خود را به خاطر خوشامد و دنیای دیگران که دنبال پست و مقام هستند به خطر بیندازیم؟

حمیدی افزود: ابلاغ کرده ایم راه های جدید افتتاح نمی شود مگر آنکه تیم نظارتی پلیس بر رعایت حداقل استانداردها و مفاهیم، نظارت و تایید کند.

وی ادامه داد: 93 درصد جابه جایی بار و مسافر کشور توسط حمل ونقل جاده ای انجام می شود.

به گفته رئیس پلیس راه کشور، اگر کشور به لحاظ اقتصادی نیازمند رشد است باید حمل ونقل ایمنی، روان و باصرفه داشته باشد.

حمیدی با تاکید بر اینکه حراست و نگهبانی از جاده ها بر عهده راهداران و پلیس راه است، گفت: مسئولان کمیسیون ایمنی راه و ترافیک منطقه مکلف به انجام اقدامات پیش دستانه هستند. همچنین راهداران باید اقدامات باکیفیت در وظایف روزمره خود انجام دهند. نباید منتظر بود که مثلا برف و کولاک مشکل آفرین شود و پس از آن دنبال رفع مشکل برویم. هنر ما پیش بینی و پیشگیری قبل از وقوع حادثه و فاجعه است.