آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۰
حوادث
۱۹

مرگ خودخواسته دختر نوجوان

دختر 17 ساله پس از دعوا با مادرش با پریدن از طبقه نهم به حیاط خانه شان به زندگی خود پایان داد.

به گزارش جام جم، صبح دیروز یکی از ماموران کلانتری 156 افسریه تهران با بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان مرگ مشکوک دختری 17 ساله قرار داد.

با دستور قضایی، تحقیقات آغاز شد و ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با هماهنگی قضایی در ساختمانی که محل حادثه بود، حاضر شدند.

آنها مشاهده کردند دختری 17 ساله از طبقه نهم ساختمان به پایین پرت شده و به دلیل شدت صدمات فوت کرده است. جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده ای برای رازگشایی از این ماجرا در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد.

در این مرحله ماموران به تحقیق از همسایه ها پرداختند که معلوم شد، زمانی که در خانه بودند صدای سقوط از بلندی را شنیده اند و سپس متوجه سقوط دختر 17 ساله و مرگ او شده اند.

با تحقیق از همسایه ها، خانواده دختر نوجوان شناسایی و تحقیقات از آنها آغاز شد. مادر دختر فوت شده به افسر تحقیق گفت: من و دخترم برسر موضوعاتی با هم جرو بحث کردیم. بعد از دعوایمان او خیلی ناراحت شد و حال خوبی نداشت. بعد به اتاقش رفت و من هم مشغول کارهای روزانه شدم. ناگهان داد و فریاد همسایه ها را شنیدم که فریاد می زدند، دختری خودش را به پایین انداخته است.

وی افزود: دل نگران دخترم شدم و به اتاقش رفتم که خبری از او نبود. سراسیمه خود را به حیاط ساختمان رساندم و با پیکر دخترم روبه رو شدم. همسایه ها با اورژانس تماس گرفتند اما زمانی که آنها آمدند و وضع جسمانی دخترم را بررسی کردند گفتند او فوت کرده است. نمی دانم چرا او دست به این کار زده است.

با توجه به گفته های این زن، تحقیقات برای رازگشایی از دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.