آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۰
ورزش
۱۸

لیدر های استقلال زودتر راهی شدند

استقلال امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دیدار ذوب آهن اصفهان می رود و از این رو، تعدادی از بوقچی های این تیم برای آن که بهترین شرایط ممکن را برای حمایت از تیم محبوب شان بسازند، زودتر از کاروان آبی ها راهی اصفهان شدند. آنها قصدشان این است با تبلیغ بیشتر در اصفهان، بتوانند هواداران استقلالی را در این شهر سازماندهی و راهی ورزشگاه کنند.

این در حالی است که طبق قوانین بین المللی، تیم مهمان بیش از 10 درصد سکوها را تصاحب نمی کند اما به خواسته یکی از مدیران باشگاه استقلال، تعدادی از بوقچی ها زودتر رفتند تا به دنبال راهکاری برای افزایش تعداد تماشاگران استقلالی در ورزشگاه باشند.

استقلالی ها هر وقت برای بازی با سپاهان یا ذوب آهن به اصفهان سفر می کنند، شرایطی برای شان به وجود می آید که صاحب بیشترین سهم از سکوها می شوند اما این بار موضوع کاملا متفاوت است و قرار شده طبق قوانین بین المللی، تنها 10 درصد سکوها را داشته باشند. از این رو، می خواهند سیاست جدیدی را امتحان کنند و هواداران استقلالی را زودتر به ورزشگاه بفرستند تا ناظر بازی، چاره ای جز قبول افزایش تعداد هواداران استقلال در ورزشگاه نداشته باشد.