آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

سیمای غزالی در تلویزیون آینده

در جریان بازدید معاون و مدیران سیما، از سردیس نامداران و پیشکسوتان عرصه تلویزیون و سینما جمشید مشایخی، داوود رشیدی، محمدعلی کشاورز، علی نصیریان و عزت ا... انتظامی رونمایی شد. از این پس، برنامه سازان و بازدیدکنندگان در لحظه ورود به شهرک تلویزیونی و سینمایی ایران از میان سردیس 5 نفر از نام آوران عرصه تلویزیون و سینما می گذرند.

به گزارش روابط عمومی سیما، مرتضی میرباقری در جریان رونمایی از ماکت این شهرک بر تسریع فرآیند تجمیع تولیدات تلویزیونی در شهرک تاکید کرد.

معاون سیما همچنین از دست اندرکاران خواست برای آشنایی برنامه سازان و بازدیدکنندگان از تمام ظرفیت های تبلیغاتی موجود استفاده کنند.

افتتاح استودیوی موسیقی، ساختمان تاسیسات و بازدید از استودیوی برنامه «سرحال» از دیگر بخش های این بازدید بود. از دیگر بخش هایی که میرباقری از آن بازدید کرد، هشت استودیوی مجهز برای تولید برنامه بود. این استودیوها تاکنون ضبط برنامه های تولیدی را در دستور کار داشتند، از این پس با راه اندازی فیبر نوری، برنامه سازان قادرند کارهای زنده را به شهرک بیاورند.

معاون سیما با اشاره به ساماندهی زیرساخت های شهرک اعم از آب، برق، فیبر نوری و استودیو اضافه کرد: رونق شهرک نشانه رشد تولیدات تلویزیونی است. برای رسیدن به نقطه مناسب نیازمند اجماع و اراده برنامه سازان و تولید کنندگان هستیم.