آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۰
سیاسی
۲

روحانی: اگر اهداف ما از برجام بدون آمریکا محقق شود چه بهتر

رئیس جمهور، هدف دولت از برجام را رفع ظلم هایی چون تحریم از سر کشور برشمرد و با بیان این که هدف اصلی آمریکا محدود کردن استقلال، قدرت و نفوذ منطقه ای ایران بوده است، تاکید کرد: اگر اهداف ما از برجام بدون آمریکا محقق شود، چه بهتر؛ در غیر این صورت تصمیم خود را خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، حسن روحانی در جلسه شورای اداری، توسعه و برگزیدگان استان خراسان رضوی با بیان این که شاید مردم نسبت به این که آمریکا در هفته های آینده در برابر برجام چه می کند، نگرانی داشته باشند، گفت: مردم باید مطمئن باشند ما تصمیمات لازم را برای صورت های مختلف برخورد آمریکا در نظر داریم و آمریکایی ها در این مساله دچار خسران جدی و ضرر خواهند شد.

روحانی با تاکید بر این که بخوبی می توانیم از این معضل کوتاه مدت عبور کنیم، گفت: این مساله و معضل هرگز نمی تواند بلندمدت باشد و اگر آمریکا خطایی کند، بعدها پشیمان شده، متوجه می شود اشتباهی استراتژیک انجام داده است.

رئیس جمهور با بیان این که مردم باید از زندگی و اقتصاد خود مطمئن باشند، گفت: برنامه ارزی دولت در راستای آمادگی برای مقابله با این گونه اقدامات بوده است.