آرشیو چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۹۲۱۱
شهرستان ها
۵

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی اعلام کرد: اختتام 154 پرونده مالیاتی بدون اعتراض مودیان

ارومیه-خبرنگار رسالت: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با اشاره به این که قدم بزرگی در کاهش اختلافات مالیاتی و جلب رضایت مودیان استان برداشته شده است، گفت: از 196 پرونده بزرگ مالیاتی رسیدگی شده در سال های 95-96 در استان، 154 پرونده بدون اعتراض مودی و همراه با قبولی دفاتر مالیاتی اختتام یافته است. یعقوب مزرعه لی در آغاز سمینار آموزشی

«نحوه تکمیل و ارسال صورت معاملات فصلی» به ایجاد گروه ویژه رسیدگی به پرونده های بزرگ مالیاتی استان اشاره کرد و افزود: رسیدگی به پرونده ها در این گروه ویژه با محوریت تعامل و تفاهم با مدیران عامل و مدیران مالی بنگاه های بزرگ اقتصادی و تولیدی استان صورت می گیرد. وی افزود: اطلاع رسانی های صورت گرفته در چارچوب دوره های آموزشی باعث تعامل و همکاری بیشتر مودیان و دستگاه مالیاتی شده و از این طریق اختلافات موجود به حداقل کاهش یابد.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه قدم بزرگی در کاهش اختلافات مالیاتی و جلب رضایت مودیان استان برداشته شده است، اظهار داشت: از 196 پرونده بزرگ مالیاتی رسیدگی شده در سال های 95-96 در استان، 154 پرونده بدون اعتراض مودی و همراه با قبولی دفاتر مالیاتی اختتام یافته است.