آرشیو شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۷۷
ورزشی
۲۳

منهای فوتبال

فرنگی کاران نوجوان قهرمان زودهنگام آسیا

تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان زودهنگام رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در ازبکستان شد. در روز نخست این رقابت ها، ایران توسط امیررضا ده بزرگی در 45 کیلوگرم، سجاد عباس پور در 48 کیلوگرم و محمد نصرتی در 92 کیلوگرم به مدال طلا، شاهین بداغی در 60 کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین خوانساری و محمدرضا عبدیان در 55 و 110 به مدال برنز رسیدند.

پسران نوجوان کاراته قهرمان آسیا شدند

هفدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا در حالی به پایان رسید که تیم پسران ایران توانستند در بخش کومیته این تورنمنت با کسب 2طلا، یک نقره و 2برنز به مقام قهرمانی دست پیدا کنند و تیم دختران هم با کسب یک طلا با 3 پله صعود نسبت به دوره قبل نایب قهرمان شدند. در ابتدا 52- کیلوگرم مرتضی کریمی برنز، در 57- کیلوگرم، حسین خدری طلا، در 63- کیلوگرم، عرفان داودی طلا، در 70- کیلوگرم، کامران بصیری نقره و در 70+ کیلوگرم حسین اسماعیلی برنزگرفتند. در مبارزات 47- کیلوگرم دختران نیز، معصومه محسنیان نخستین مدال طلای تیم ایران در این دوره از رقابت ها را به نام خود ثبت کرد. ضمن اینکه در کاتای انفرادی دختران، زینب السادات حسینی صاحب مدال برنز شد.

بانوان فوتسالیست امروز در فینال آسیا

تیم ملی فوتسال بانوان که با پیروزی برابر تیم های چین، ازبکستان و ترکمنستان راهی مرحله نیمه نهایی شده بود، موفق شد ویتنام را 5 بر صفر شکست بدهد و راهی فینال مسابقات شود. آرزو صدقیانی، فاطمه اعتدادی، سارا شیر بیگی و فهیمه زارعی در نیمه اول برای تیم ملی گلزنی کردند تا در پایان این نیمه تیم ایران را فینالیست بدانیم، اعتدادی در نیمه دوم نیز پنجمین گل ایران را وارد دروازه ویتنام کرد. اگرچه نباید از واکنش های عالی فرزانه توسلی گلر تیم ملی ایران غافل بمانیم که بارها دروازه تیم ملی ایران را نجات داد. تیم ملی فوتسال ایران امروز از ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران با ژاپن برای کسب عنوان قهرمانی خواهد جنگید.