آرشیو شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۷۷
فن آوری
۸
نرم افزار آنلاین

ویرایش فایل های پی دی اف با یک کلیک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز به ویرایش یک فایل پی دی اف داشته اید ولی این فایل چنین قابلیتی را در اختیار شما نگذاشته و به دردسر افتاده اید. این مشکل برای کارهای اداری و دفتری نمود بیشتری دارد. ازسوی دیگر حتی فایل به گونه ای است که در Adobe Acrobat قابلیت ویرایش ندارد. به همین دلیل هم برنامه نویسان به دنبال راهکارهایی برای حل این مشکل بوده و با نرم افزار Enfocus PitStop Pro، راهکاری مناسب ارائه داده اند. این نرم افزار درواقع یک بسته همه کاره است که با کمک آن می توانید فایل های PDF را در Adobe Acrobat ویرایش کنید. درواقع PitStop، پلاگینی است که به نرم افزار Adobe Acrobat الحاق شده و مشکلات را حل می کند و ازین پس می توانید بخشی یا کل فایل های پی دی اف را با جزئیات کامل ادیت کنید.

از ویژگی های این پلاگین برای ویرایش فایل های PDF می توان به قابلیت ویرایش متن و تصویر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با بالاترین سرعت ممکن، فایل های PDF را ویرایش کنید.همچنین این نرم افزار فایل های PDF ایجاد شده شما را قبل از خروجی گرفتن، بررسی می کند تا مشکلاتی از جمله رنگ های اضافی، فونت های بهم ریخته و... برطرف شود. همچنین کاربر می تواند یک لیست از تمامی کارهایی که روی فایل پی دی اف صورت گرفته را از این پلاگین تهیه کند.

ازسوی دیگر هنگام کار با پلاگین، در صورتی که فایل پی دی اف شما در زبان های مختلف باشد تغییرات جهانی که در این نرم افزار صورت گرفته هم به کمک شما می آید تا بتوانید تغییرات را با کیفیت بیشتری انجام دهید.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم افزار می توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.