آرشیو دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۷۹
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

برجام رقیب سیاسی نیست

برخی کاربران فضای مجازی نوشتند که برجام حاصل یک دیپلماسی موفق و یک دستاورد ملی است، آن را با رقیب سیاسی خود اشتباه نگیرید. این یک مسئولیت تاریخی برای همه دغدغه مندان منافع ملی کشور است.

قهرمانی بدون سیما

برخی از کاربران فضای مجازی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، از اینکه افتخار آفرینی دختران ایران جایی در سیمای جمهوری اسلامی نداشت، انتقاد کردند.

سکوت در برابر آتش

اقدام 15 نماینده اصولگرا و جبهه پایداری در آتش زدن پرچم امریکا، پس از گذشت چند روز همچنان با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد. برخی کاربران ضمن انتقاد از رئیس و هیات رئیسه مجلس که با وجود مسئولیت قانونی، در این زمینه سکوت کردند، فراکسیون امید را نیز به دلیل عدم واکنش نسبت به این اقدام مورد انتقاد قرار دادند. کاربری نیز پرچم را نماد ملت دانست و آتش زدن آن را ضربه ای به دیپلماسی عمومی کشور ارزیابی کرد. یک فعال سیاسی نیز در فضای مجازی نوشت: آتش زدن برجام در خانه ملت پاس گل به جنگ طلبانی است که هدف آنها روشن کردن شعله های خشم، جنگ و ویرانی برای ایران است.

شروع جدید

انتخاب شهردار جدید تهران از سوی شورای شهر در فضای مجازی بازتاب داشت. کاربران از رای بالای شورای شهر در انتخاب شهردار تهران استقبال کردند. برخی کاربران شروع جدید برای ارائه کارنامه قابل دفاع و موفق شهرداری و شورای شهر تا سال 1400 را مطرح کردند.

آرزوی رادیکالیسم

یک کاربر فضای مجازی گفته که ترامپ، بن سلمان و نتانیاهو برجام را نابود می کنند، تا دولتی رادیکال در ایران بر سرکار بیاید. این کاربر افزود: آنها می خواهند در آن شرایط اهداف و برنامه های خود را در ارتباط با ایران پیش ببرند. اما واقعیت آن است که «به قهقرا رفتن ایرانیان به لطف شبکه های اجتماعی همچنان پایدار تکرار نخواهد شد.»