آرشیو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۳۱۵۱
سیاست
۳

الو شرق 88640260

پیامک: 30004699

•تفاوت قیمت: چرا قیمت مرغ و گوشت قرمز و بسیاری از مایحتاج ضروری، در هر مغازه ای با مغازه دیگر تفاوت دارد؟ ضرورت دارد بازرسان تعزیرات حکومتی برای یکسان سازی قیمت ها چاره ای اساسی بیندیشند و اجازه ندهند به مردم بیش از این اجحاف شود.

سیدعلی علوی از بزرگراه شهید محلاتی

•نظارت بر نانوایی ها: یادش بخیر سال های گذشته بازرسانی به نانوایی ها مراجعه، وزن خمیرها و کیفیت نان ها را ارزیابی می کردند و در صورت تخلف با واحدهای صنفی متخلف برخورد می کردند. چرا مانند سابق از حضور بازرسان در نانوایی ها خبری نیست؟

شبیر احمدی از مشهد

•بازنشستگان استراحت کنند! این همه مسئولان درباره اشتغال جوانان از تربیون های مختلف شعار می دهند، درحالی که برخی ادارات دولتی و غیردولتی از بازنشستگان دوباره دعوت به کار می کنند. چرا مسئولان سازمان بازرسی یا دفتر ریاست جمهوری به تخلف های این چنینی رسیدگی نمی کنند؟

کیارش اشراقی

•خدمت و صداقت: ترافیک خیابان درودیان و توقف و پارک خودروها در حاشیه برخی خیابان های منطقه 14 باعث تغییراتی در حرکت اتوبوس های شرکت واحد از مبدا بلوار نیکنام - میدان هفتم تیر می شود. در گفت وگویی که با آقای سلمانی، یکی از مسئولان خطوط اتوبوس رانی منطقه 14، انجام شد، گفت: برای پیشگیری از اتلاف وقت مسافران و سریع تر رسیدن آنان به مقصد ناچار به حذف ایستگاه میدان کلانتری شدیم و به جای آن مسافران می توانند از تقاطع خیابان شکوفه - سیرجان که اتوبوس ها به جای عبور از خیابان سیرجان و گردش به چپ که هر لحظه احتمال حوادث ناگوار هم وجود داشت استفاده کنند. رانندگان اتوبوس ها از بالای خیابان شکوفه حرکت می کنند و در ایستگاه سیرجان توقف و در خدمت مسافران هستند. بجاست از آقای سلمانی از اینکه به فکر رفاه و پیشگیری از اتلاف وقت مسافران هستند، قدردانی کنیم.

علی اکبر فرقانی