آرشیو دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۱۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* مشکل ما با غرب بنیادی است و کوتاه آمدن ما در مسئله هسته ای، طرف غربی را به طمع انداخته تا سراغ مسائل موشکی و منطقه ای بیاید. راهکار بیرون رفت این است که دولت و مجلس از پازل برجام مذاکره با اروپای نوکر آمریکا، FATF، 2030، پالرمو و... که اقتدار ملی ما را هدف گرفته بیرون بیایند و اهتمام جدی به رونق بخشی تولید داخلی و فراهم آوردن امکانات مناسب برای نخبگان هموطن داشته باشند.

0426021 و طاهری و وحیدی و 54110918

* اروپاییان در حال حاضر در مورد برجام پوشه ای روی میز گذاشته اند که موارد داخل آن خارج از متن توافق است، برجام های بعدی به وسیله چند کشور اروپایی در حال شکل گیری است تا همان خواسته های آمریکا و ترامپ را عملی کند.

94520912

* سه کشور اروپایی به جای همکاری با ایران در حال دسیسه سازی هستند بدین دلیل که از یک طرف می گویند تضمینی نمی توانیم بدهیم و از طرف دیگر مدام موضوعاتی مثل برنامه موشکی و حضور ایران در منطقه خودش را مطرح می کنند.

83240912

* رئیس جمهور محترم را دعوت می کنم به جای تماس با شیاطین بزرگ و کوچک به دنبال تقویت نگاه به داخل و توجه بیش از پیش به نصایح دلسوزان به ویژه رهبر و مقتدایمان باشد. مگر اعطای سلاح های شیمیایی توسط آلمان، توپ های دوزمانه توسط فرانسه به صدام و پشتیبانی همه جانبه انگلیس از او در جنگ 8 ساله به وقوع نپیوست؟ به این دشمنان تابلودار پس از کدخدا می خواهید دلخوش کنید؟ وقتی خود اقرار می کنند آمریکا را به ایران ترجیح می دهند چگونه می خواهید به این بدعهدها اعتماد کنید؟! چرا این قدر لجبازی می کنید؟

یک هموطن گرمساری

* خداوکیلی آقای شریعتمداری مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان از روز اول که قرار شد در موضوع هسته ای مذاکره ای با غرب و غربی ها داشته باشیم اعلام کرد آمریکایی ها برای ما قدمی برنخواهند داشت. سرانجام هم همین شد. حال چه کسی باید شماتت بشود.

99840935

* 4 سال است که صدا و سیما یک طرفه از برجام دفاع می کند و مشغول بزک کردن این توافق خسارت بار است در حالی که رسانه ملی کشور باید حافظ منافع ملی کشور باشد. باید اجازه بدهند منتقدین دلسوز برجام با استدلال و منطق واقعیت ها را به مردم بگویند و ملت را روشن کنند. مطمئن هستم آیندگان از صدا و سیما در این مورد قضاوت مثبتی نخواهند داشت.

30800912

* روشن است که آمریکا و اروپا در رابطه با ایران یک هدف دارند و آن مقابله با اهداف انقلاب اسلامی است فقط بین خودشان تقسیم کار کرده اند. یعنی هر کدام به روش خود دنبال مهار ایران هستند و نمی خواهند این دستبند از دست ایران باز بشود.

12610916

* در سال پیش روزنامه های اصلاح طلب تیتر زدند دیپلماسی لبخند آقای ظریف پیروز شد. حال که واقعیت بر همگان روشن شده روزنامه های زنجیره ای چابلوس جواب خسارت های دیپلماسی خنده برای نظام و کشور را بدهند.

ابوالقاسمی

* دستگاه قضایی باید به عنوان مدعی العموم در خصوص وارد شدن خسارت های سنگین به کشور به واسطه برجام بدون نتیجه ورود پیدا کند. بزک کنندگان حرفه ای برجام باید امروز پاسخگوی ملت باشند.

97450913

* اکنون که رسوایی برجام و بدعهدی آمریکا و غفلت دولت عیان شده باید کاسبان برجام شجاعت به خرج بدهند و به جای نسبت دادن برجام به نظام اشتباهات خود را بپذیرند و از ملت خود عذرخواهی کنند نه اینکه طلبکار هم بشوند.

49710913

* وقتی اروپا صراحتا اعلام می کند، ما نمی توانیم به خاطر ایران، مقابل آمریکا بایستیم! و وقتی رهبر فرزانه و حکیم می فرمایند به اروپا هم مثل آمریکا، بدبینم و اینها هم عهدشکنند، چطور دولتمردان به این خبیث ها دل خوش کرده اند؟ چند بار باید از یک سوراخ گزیده شوند؟ چرا عبرت نمی گیرند؟! دولت باید در تبعیت از ولی امر مسلمین پیشتاز باشد.

05630915 و شکیبا

* سخنگوی دولت مدعی شد که آیندگان رئیس جمهور را تکریم خواهند کرد! که باید گفت بله درست است به خاطر نابودی هسته ای کشور، خالی کردن سفره مردم، رکود بی سابقه، بی تدبیری در اقتصاد و ارز کشور، فسخ قراردادهای توتال و... نه تنها باید تکریم کرد که واجب التعظیم هم خواهد بود!

حسامی

* به اعتقاد بنده برجام اشتباه نبود بلکه بالاتر نوعی خودفریبی بود. از رهبر معظم انقلاب گرفته تا سایر دلسوزان کشور همه نسبت به نداشتن تضمین در این توافق هشدار دادند ولی دولت توجه نکرد.

88530912

* هیچ یک از روزنامه های زنجیره ای حاضر نشدند از حضور مردم روزه دار کشورمان در اولین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی محکومیت اقدام شیطان بزرگ در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و معاهده برجام بدفرجام، حتی یک تیتر و یا تصویر کوچک چاپ کنند؟! این بزک کنندگان برجام که دچار شکست فاحش شده اند چرا به هیچ عنوان حاضر به همراهی با مردم نمی شوند؟!

81650912

* چه سری است که در این دوره از مجلس هر قرارداد یا کنوانسیونی که از طرف غرب به ایران پیشنهاد می شود خیلی سریع توسط نمایندگان به تصویب می رسد؟ در طول این چند سال بسیاری از زحمت های کشیده شده توسط نهادهای دلسوز کشور با مصوبات مجلس این دوره به هوا رفته است.

53640912

* آقای رئیس جمهور در گذشته منتقدین برجام را افراد بی سواد دانسته و به جهنم حواله می دادند ولی امروز که برجام بدون نتیجه شده صحبت از وحدت همه افراد و گروه ها می کنند. خدا وکیلی ما مردم با کدام ساز ایشان برقصیم.

23590919

* نقدهای کیهان به موضوعاتی است که مردم به آن ها معترض اند. بنابراین زمانی که دولت با تندی به نقدهای کیهان پاسخ می دهد انگار به خواسته مردم و نیاز جامعه بی اعتنایی می کند.

39060253

* به جای دولت بنده از ملت ایران عذرخواهی می کنم، از این جهت عذرخواهی می کنم که در انتخاب کاندیدای مورد نظرم در انتخابات اشتباه کردم. به اندازه یک رای که به چنین دولتی دادم عذرخواهی می کنم.

01810911

* احداث پایگاه توسط مجلس برای اتاق جنگ آمریکا در داخل کشور بهترین تیتری بود که در روزنامه کیهان در نقد عملکرد مجلسی ها در این روزها و شرایط حساس چاپ شد. واقعا چه اسمی بر این اقدام گروهی از نمایندگان مجلس در تصویب دو مصوبه فاجعه آمیز اخیر باید گذاشت؟

79770912

* اروپا برای ماندن در برجام از ایران تضمین خواسته است! از دولت تقاضا دارم در خصوص بسته پیشنهادی اروپا به مردم اطلاع رسانی داشته باشد تا مردم ایران هم از متن این بسته پیشنهادی مطلع باشند و دوباره در بی اطلاعی کامل مردم برجام های جدید تحمیل نشود.

کشمیری- پاکدشت

* جاده نوبران به قارلق در استان مرکزی؛ شهر ساوه، به قدری خراب و پر از چاله است که تمام وسایل نقلیه عبوری از این مسیر با مشکل مواجه می شوند. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.

مطیعی