آرشیو دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۹۲۲۱
ورزش
۱۱

گوناگون

پرواز ملی پوشان به ترکیه

تیم ملی فوتبال امروز جهت حضور در اردوی پیش از جام جهانی راهی ترکیه می شود. ملی پوشان کشورمان روز هفتم خرداد در دیداری دوستانه، در ورزشگاه فاتح تریم استانبول رودرروی ترکیه میزبان قرارمی گیرند.

ملی پوشان پس ازبرگزاری این دیدار برای برگزاری بازی با تیم ملی یونان که 12 خرداد انجام می شود به این کشور سفر می کنند.

زیدان: برای جام بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت که شاگردانش برای دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول کاملا آماده هستند و دراین صورت اولین باشگاهی خواهند بود که ازسال 1976 تاکنون، سه دوره پیاپی فاتح رقابت های فوتبال اروپا می شوند. زیدان گفت: امسال فتح لالیگا میسر نشد، اما برای کسب افتخاردرلیگ قهرمانان اروپا با تمام توان به میدان می رویم.

آزمون، ستاره مخفی ایران

سردارآزمون بازیکن 23 ساله تیم ملی فوتبال در بین پنج فوتبالیستی قرارگرفت که ازآنان به عنوان ستارگان مخفی جام جهانی 2018 روسیه یاد می شود.

پاداش پای سکو قهرمانی

بنا براعلام رحیمی، سرپرست کاروان المپیک جوانان، ورزشکاران مدال‎آوراین بازی‎ها پاداش پای سکو دریافت می ‎کنند. این پاداش بر اساس جدول مدالی و با تصویب هیئت اجرایی، مشخص می‎شود.

مسلمان در لیگ ستارگان

هافبک پرسپولیس درآستانه عقد قرارداد با یکی از تیم های مطرح لیگ ستارگان قطرقرارگرفت. مسلمان که در بیشتر بازی های پرسپولیس روی نیمکت می نشست درآستانه جدایی ازاین تیم قرارگرفت.

تعجب از خط خوردن جلال

جعفر کاشانی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره خط خوردن جلال حسینی از لیست تیم ملی برای اردوی ترکیه، اظهارکرد: واقعا باورم نمی شود که کی روش یکی از بهترین مدافعان لیگ را ازلیستش کنار گذاشته باشد.

کیهانی: ورزشکار باید قهرمان بماند

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: ما برای ورزشکاران هزینه درست می کنیم، نه اینکه به حساب آنها پول واریز کنیم. کیهانی درواکنش به خداحافظی صمیمی پرتابگردیسک از دنیای قهرمانی اظهارداشت: یک ورزشکار خودش باید قهرمان بماند، وگرنه هیچ کاری ازدست ما برنمی آید. صمیمی هم خودش نخواست که قهرمان بماند. ما الان حسن تفتیان را داریم که خودش می خواهد قهرمان بماند و دراین شرایط، برای این ورزشکارهزینه می کنیم.وی افزود: کسی که نتیجه نگیرد، از دورکنار می رود. صمیمی قهرمان کشوربوده ومدال هم گرفته، اما اینها دلیل نمی شود که با نظراوکار کنیم. ما هزینه درست می کنیم، نه اینکه به حساب پول بریزیم.