آرشیو چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۱۳
ورزشی
۹

حذف زودهنگام کمانداران ریکرو از جام جهانی ترکیه

دردومین روز از رقابت های جام جهانی تیروکمان که در ترکیه در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو زن و مرد ایران از دور رقابت های جام جهانی حذف شدند.

در ادامه رقابت های جام جهانی تیروکمان که در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در آنتالیای ترکیه در حال برگزاری است، دیروز و در مرحله حذفی، کمانداران ریکرو با شکست برابر حریفان خود از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

در دومین روز از این رقابت ها و در مرحله ریکرو انفرادی مردان، صادق اشرفی که در پایان مرحله مقدماتی جدول رده بندی با کسب 647 امتیاز هفتادم شده بود، در مرحله حذفی مقابل نماینده مالزی به میدان رفت و با نتیجه 6 بر 4 به برتری دست یافت اما در مرحله یک بیست وچهارم برابر کمانداری از ترکیه با امتیاز 6 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله یک شانزدهم بازماند. امین پیرعلی که در جدول رده بندی مرحله مقدماتی با 641 امتیاز هشتاد و ششم شده بود، در دور اول مرحله حذفی برابر کماندار چین به میدان رفت و با نتیجه 6 بر صفر مغلوب این کماندار شد. متین سبزی دیگر کماندار ایران که با 629 امتیاز در پایان جدول رده بندی مرحله مقدماتی صد و سوم شده بود، در دور اول حذفی برابر کمانداری از ژاپن رقابت کرد و با نتیجه 7 بر یک دیدار را واگذار کرد و از دور رقابت های جام جهانی حذف شد. به این ترتیب کمانداران ریکرو زنان و مردان در بخش انفرادی با شکست برابر حریفان خود در مرحله حذفی از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.