آرشیو چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۱۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف بیش از 2 تن موادمخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری سه قاچاقچی و کشف دو هزار و 257 کیلوگرم مواد مخدر طی دو عملیات پلیسی موفق در شهرستان های ایرانشهر و خاش خبر داد.

سرویس شهرستانها: سرتیپ «محمد قنبری» در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو موادمخدر را در خانه ای روستایی در حاشیه شهرستان ایرانشهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وارد محل دپوی مواد شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منزل موفق به دستگیری سه قاچاقچی و کشف یک هزار و 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک،چهار قبضه سلاح کلاش، 16 تیغه خشاب و دو دستگاه خودرو تویوتا شدند.

سرتیپ قنبری با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان خاش، اظهار داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل منطقه موفق شدند محل دپوی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را در ارتفاعات شهرستان خاش شناسایی و با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر یک هزار و 35 کیلوگرم تریاک، 104 کیلوگرم هروئین و 18 کیلو مرفین را کشف کردند.