آرشیو پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۲۴
ورزش
۱۱

گوناگون

قلعه نویی با سپاهان می آید

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن به عنوان سرمربی جدید تیم سپاهان انتخاب شد. قلعه نویی پیش از این سابقه سرمربیگری درسپاهان را دارد و دوبار این تیم را قهرمان لیگ برتر کرده است.

البریک: السد با استقلال غریب نیست

سرپرست تیم السد قطر پس از رقیب شدن با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:السد برای بازی با استقلال آماده است و ما با استقلال ناآشنا نیستیم و دررقابت های لیگ قهرمانان با این تیم بازی کردیم. البریک گفت: قرعه منصفانه ای بود. تمام تیم های حاضر درمرحله یک چهارم نهایی قوی هستند و این امری است که ما به آن عادت کردیم. السد برای بازی با استقلال آماده است.

فرناندس: بازی با ایران دشوار است

هافبک تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: تقابل با شاگردان کی روش در جام جهانی دشوارخواهد بود. فرناندس افزود: ایران بهترین تیم آسیاست. ما فیلم بازی های زیادی را ازآنها دیده ایم و باید بگویم ایران به لحاظ دفاعی تیم خوبی است.

درویش: دایی، گزینه تیم ملی نیست

درویش مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه این باشگاه هنوز برنامه های علی دایی را برای فصل بعد نگرفته است، گفت: دایی گزینه سرمربیگری تیم ملی نیست.

امری، مربی آرسنال شد

تیم فوتبال آرسنال به صورت رسمی امری سرمربی پیشین پاری سن ژرمن را به عنوان جانشین ونگر منصوب کرد. بدین ترتیب امری نخستین شخصی است که پس ازحکومت 22 ساله ونگر، به عنوان سرمربی توپچی ها برگزیده شده است.

اعزام ملی پوش دوومیدانی

علی ثمری، قهرمان پرتاب وزنه آسیا با هدف آغاز دور جدید تمرینات آماده سازی خود، فردا به همراه امیر الوند، مربی خود راهی کمپ اسپالا درلهستان می شود.

ورمزیار: السد حریف سختی است

ورمزیار سرپرست آکادمی استقلال گفت: عبورازسد تیم السد با داشتن بازیکنانی مانند ژاوی هر چند سخت است ولی استقلال تاکنون مقابل این تیم شکست نخورده وتوانایی رسیدن به مرحله نیمه نهایی را دارد.