آرشیو شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۰۹۷
سیاست
۳

فضای مجازی

روایت غریبی احمدی نژاد

«بعد از سخنرانی #مقام_معظم_رهبری در عصر چهارشنبه #دوم خرداد و هفتم ماه مبارک رمضان هنگام خروج از بیت و در کنار کفش کن آقای #احمدی نژاد را دیدم که تنها به دیوار تکیه داده بود و با افراد چاق سلامتی و خداحافظی می کرد. نمی دانم چرا ا از این حال غریبش متاثر شدم.» غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رییس فراکسیون مستقلان ولایی روز گذشته در توییتر خود روایتی از «غریبی» محمود احمدی نژاد در ضیافت افطاری بیت رهبری منتشر کرده است.

انتخابات و افطاری در هتل های پنج ستاره

«در آستانه انتخابات هیات رییسه مجلس افطاری های سیاسی برخی نمایندگان در هتل های پنج ستاره نشان از انگیزه آنها برای خدمت به مردم دارد!» این توییت علیرضا رحیمی، نماینده عضو فراکسیون امید در مورد برخی پارلمان نشینان است که کاندیداتوری شان در انتخابات هیات رییسه سوم مجلس دهم محتمل به نظر می رسد.

کودک فروشی

«مدیریت ناکارآمد و حجم فقر، آسیب های اجتماعی را به جایی رسانده که پدر و مادری راضی می شوند نوزاد جگرگوشه خود را بفروشند. جناب آقای وزیر کشور، تقسیم کار بین دستگاه های اجرایی در کاهش آسیب های اجتماعی چرا جدی گرفته نمی شود؟!» محمدرضا بادامچی، نماینده مجلس روز گذشته معضلی اجتماعی – اقتصادی را برای توییت کردن انتخاب کرده است. بادامچی این توییت را با هشتگ فروش-کودکان منتشر کرده است.