آرشیو یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۷۹۰
تلویزیون
۱۲

اظهار نظر

بازیگران جوان به عاقبت فکر کنند نه خوشگذرانی

شهین تسلیمی بازیگر سریال «سر دلبران» که این روزها مشغول بازی در سریال 87 متر است، گفت: متاسفانه بازیگران جوان ما وقتی ستاره هستند و هر روز کار جدید به آنها پیشنهاد می شود به فکر آینده خود نیستند. این بازیگران هیچ اندوخته ای برای دوران پیری خود کنار نمی گذارند و تمام درآمدشان را صرف خرید ماشین های لوکس و سفرهای خارجی می کنند. از نظر من بهتر است بازیگران جوان اول به عاقبت خود فکر کنند و بعد به خوشگذرانی و جوانی بپردازند زیرا زندگی بالا و پایین دارد و همیشه در اوج نیستند.

نباید جوانگرایی از مدیران تلویزیون شروع شود

مرتضی میرباقری، معاون سیما درباره سیاست جوانگرایی در صداوسیما، گفت: ما بدترین شیوه را در بحث جوانگرایی می دانیم که تحولات و تغییرات هر شبکه را از مدیران ارشد مجرب شروع کنیم، چرا که انرژی و خلاقیت جوانی باید در عرصه تولید و بین برنامه سازان و مدیران هر گروه از شبکه های سیما خود را نشان بدهد تا در نهایت این تغییرات در رده مدیریت های کلان قرار بگیرد. از این رو این خبرهایی که درباره تغییر مدیریتی در شبکه ها گفته می شود مصداق یک توهم است و صددرصد می گویم که هیچ کدام از گزینه های انتخابی که بیان شده وجود ندارد.

اصغر فرهادی کارش را در تلویزیون با من شروع کرد

اصغر توسلی، برنامه ساز قدیمی تلویزیون، درباره ورود اصغر فرهادی به صداوسیما گفت: همه کارها بستگی به تفکر سفارش دهنده دارد. روزگار جوانی از نخستین تولیدات شبکه تهران بود. آقای مفید مدیر وقت شبکه تهران کارش را واقعا بلد بود و می دانست باید چه برنامه هایی را روی آنتن بفرستد. آقای اصغر فرهادی کارش را با نوشتن آیتم های پنج دقیقه ای برنامه«مثل زندگی» شروع کرد. نخستین سریالی که فیلمنامه اش را نوشت ماه مهربان بود که من کارگردانی اش کردم. یکی از نویسندگان سریال روزگار جوانی هم بود. بعد سریال داستان یک شهر را نوشت.