آرشیو دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۰۹۹
سیاست
۴
خبر

سید حسن خمینی در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام

مراسم را ساده اما با شکوه برگزار کنید

آخرین جلسه ستاد مرکزی بیست و نهمین بزرگداشت امام خمینی(س) با حضور اعضای این ستاد در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد. یادگار امام در این جلسه بر ضرورت برگزاری ساده اما باشکوه مراسم رحلت امام خمینی تاکید کرد. وی همچنین گفت: امام شجاع بود، نه متهور: امام ملت ایران را شجاع می خواهد نه متهور.

وی افزود: اگر ما مراسم سالگرد رحلت امام را برگزار می کنیم، برای ملت ایران است: چون نسل های آینده به این مراسم نیاز دارد. باید مراقب باشیم مراسم سالگرد امام هیچ تجملی در خود نداشته باشد. مراسم سالگرد باید از هرگونه ریخت و پاش اضافی مبرا باشد. مراسم را ساده اما با شکوه برگزار کنید. حجت الاسلام محمدعلی انصاری نیز در این جلسه گفت: به یاری خداوند و به همت اعضای ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) کار مقدمات مراسم به خوبی و شایستگی در حال انجام است و با وجود تصور اینکه در ماه رمضان قدرت اجرایی کم می شود امیدواریم امسال سال موفق تری نسبت به سنوات گذشته داشته باشیم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی با اشاره به جلسات کمیته های مختلف این ستاد، اظهار داشت: در رصدی که از برنامه های اجرایی مراسم به عمل آمده، امیدواریم بار دیگر شاهد یک مراسم باشکوه و با بهره برداری از سخنان رهبر حکیم انقلاب اسلامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه من مشکلی را بر سر راه برگزاری مراسم نمی بینم، افزود: ما امسال با توصیه دفتر مقام معظم رهبری 40 دقیقه زودتر مراسم را آغاز می کنیم. چه بسا اگر صحن آماده باشد رهبر معظم انقلاب زودتر از موعد مقرر حضور خواهند یافت و مراسم آغاز خواهد شد.