آرشیو دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۱۷
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر

*شاهین ثاقبی و امیرحسین کریمی، دو هافبک تیم فوتبال پیکان با حضور در محل این باشگاه قراردادهای خود را یک فصل دیگر تمدید کردند.

*پیام نیازمند دروازه بان فصل گذشته پیکان با تیم فوتبال سپاهان قراردادی 2 ساله امضا کرد و به این ترتیب از پیکان جدا شد. وی در این خصوص گفت: پیش از آمدن قلعه نویی به سپاهان مذاکراتی را با مدیران سپاهان داشتم و بعد از حضور ایشان و ابراز تمایل به جذب من تصمیم گرفتم امسال فوتبالم را در اصفهان ادامه دهم. قلعه نویی در هر تیمی که کارکرده برای قهرمانی جنگیده است. قطعا سپاهان امسال از مدعیان اصلی لیگ برتر خواهد بود.

*میلاد فخرالدینی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن که در نیم فصل دوم فصل قبلی رقابت های لیگ برتر به این تیم پیوسته بود قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

*باشگاه نساجی بازیکنان مد نظر خود را اولویت بندی کرده و قرار است با آنها وارد مذاکره شود. در لیست مدنظر نکونام نام بازیکنانی مثل پژمان منتظری، علی قربانی، میلاد زکی پور و محسن کریمی از استقلال، عزت پورقاز، محمد آبشک، امید سینگ، محمدرضا اخباری، محسن فروزان، حامد لک، علی دشتی، معین عباسیان، میثم تیموری، زبیر نیک نفس، سجاد آشوری، فرشاد فرجی و نفرات سرشناس دیگری مثل مسعود شجاعی و لوسیانو پریرا به چشم می خورد.

یک مالک و 2 باشگاه تبریزی

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید با واگذاری باشگاه تراکتورسازی به مالک گسترش فولاد، باید تکلیف مالکیت گسترشی ها مشخص شود. باشگاه تراکتورسازی تبریز شنبه شب پس از کش و قوس های فراوان به محمدرضا زنوزی واگذار شد. از آنجایی که زنوزی مالکیت باشگاه گسترش فولاد تبریز را در اختیار دارد، بحث فعالیت او در این دو باشگاه لیگ برتری تحت الشعاع قرار گرفته است. سعید فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا با واگذاری باشگاه تراکتورسازی به زنوزی، باشگاه گسترش فولاد باید به فرد دیگری واگذار شود، گفت: صددرصد باید این اتفاق رخ دهد. دو باشگاه در لیگ برتر نمی تواند تحت مالکیت یک نفر باشد در نتیجه حتما باید مالک یکی از این دو باشگاه تغییر کند تا از نظر قانونی مشکلی پیش نیاید.