آرشیو سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۱۸
سینما
۹

اختلاس به سینما هم آمد!

جمال شورجه از فیلمسازان سینمای ایران است که دغدغه ساخت آثار پر محتوا و دغدغه مند را دارد. او که تاکنون فیلم هایی چون «لبه تیغ»، «عملیات کرکوک»، «دایره سرخ» و «حماسه مجنون» را کارگردانی کرده و در ساخت دو سریال عظیم «مردان آنجلس» و «حضرت یوسف» به عنوان مشاور همکاری داشته است قرار است فیلمی تهیه کند با مضمون سیاسی و اجتماعی و امنیتی که به موضوع اختلاس و مفاسد اقتصادی می پردازد.

به گزارش سینماپرس، جمال شورجه درباره تازه ترین فعالیت های خود گفت: فیلم «اعتراف با دور تند» بتازگی مرحله تدوین را پشت سر گذاشته و اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد. این پروژه نیز مانند فیلم «نفوذی» کارگردانی اش برعهده احمد کاوری است و می توان این فیلم را هم ادامه نفوذی و به نوعی «نفوذی 2» دانست، با این تفاوت که یک کار نیمه طنز محسوب می شود و مضمون اصلی این اثر، سیاسی و اجتماعی و امنیتی است و به موضوع اختلاس ها و مفاسد اقتصادی می پردازد.

او تصریح کرد: این فیلم به پالایش ناخالصی ها از درون سیستم می پردازد. متاسفانه طی سال های اخیر، آلودگی ها در سیستم کشور ما افزایش یافته است و بهترین روش این است که از درون پاکسازی شود و ما هم در این فیلم به همین موضوع توجه کرده ایم.

او همچنین از کارگردانی یک فیلم ضداستعماری با سرمایه گذاری یکی از کشورهای شمال آفریقا خبر داد.